استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51028

از {{model.count}}

bestway 51028 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با بدنه ای به طرح اقیانوس یکی از محصولات دوست داشتنی و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این استخر بادی از سری استخر بادی بچه گانه های این شرکت بوده و مناسب استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داشته که شما می توانید با مطالعه آن اطلاعات مفیدی را کسب کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51028 از زیبا ترین و با کیفیت ترین استخر بادی های تولید شده ی شرکت bestway می باشد که در سال 2020 در بازار جهانی عرضه شد. این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان بوده و این شرکت این استخر را مختص آن ها طراحی کرده است. شکل ظاهری استخر به صورت دایره طراحی شده است. بدنه آن به رنگ آبی بوده و بر روی دیواره خارجی آن نقش یک اقیانوس به همراه موجودات دریایی ای همچون ماهی، ستاره دریایی، خرچنگ و ... قرار گرفته است.

جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی اینتکس و بست وی از وینیل می باشد. وینیل که نام دیگر آن PVC است، متریالی بسیار مناسب برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و بهترین تولید کنندگان این دست از محصولات در سر تا سر دنیا از این متریال برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. قسمت کف استخر بادی بچه گانه نیز همانند بدنه از وینیل می باشد. به این دلیل شرکت بست وی کف استخر را بادشو طراحی نکرده است که حجم زیاد آب باعث پاره شدن قسمت کف استخر نشود. معمولا کف باد شو را تولید کنندگان محصولات بادی برای استخر بادی کوچک در نظر می گیرند که حجم آب کمتری را دارند.

ابعادی که کمپانی بست وی برای این استخر بادی در نظر گرفته است قطر: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی این محصول 3.7 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی آن نیز 20×26×12 می باشد که به راحتی به افراد امکان حمل و جابجایی آن را می دهد. همینطور شما می توانید در حین سفر نیز استخر بادی را همراه خود داشته و مجبات تفریح کودکان را در سفر نیز فراهم سازید. شما می توانید برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی به وبسایت مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس و فروشگاه استخر بادی مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
400 لیتر
وزن
3.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه طرح دار
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...