استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51004

از {{model.count}}

bestway 51004 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 51004 یک استخر بادی بچه گانه ارزان می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول به صورت دایره ای شکل بوده و جنس بدنه آن از وینیل است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری از این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51004 یکی از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این استخر بادی بچگانه دارای فرم دایره ای شکل بوده و بدنه آن به صورت رینگی طراحی شده است. کف این محصول نیز به صورت ساده بوده و به دلیل حجم بالای آبی که دارد امکان دارای بودن قابلیت باد شو را ندارد. بدنه این این استخر به صورت شفاف و به همراه طرح هایی از موجودات دریایی، به صورت کارتونی ساخته شده است. این مورد می تواند برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد. جنس بدنه آن نیز در قسمت کف و دیواره تولید شده از وینیل می باشد. این متریال از مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب و همینطور تابش مستقیم خورشید را دارا است.

ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از قطر: 152 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر. وزن بسته بندی این محصول نیز 1 کیلوگرم بوده که با توجه به ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. این محصول می تواند گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی کودکان در فصل تابستان به شمار رود و اوقات فراغت پر از نشاطی را برای آن ها فراهم سازد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت استخر بادی و یا خرید استخر بادی به وبسایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید.

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
ظرفیت
282 لیتر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...