استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91008

از {{model.count}}

bestway 91008 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91008 یک وسیله تفریحی برای کودکان می باشد که تولید شده توسط شرکت bestway در سال 2022 بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این محصول از وینیل تولید شده است و ابعاد آن عبارت است از 262×175×51 سانتی متر. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این استخر بادی ارزان را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91008 محصولی جذاب و دوست داشتنی از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که تولید سال 2022 بوده و به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول برای تفریخات آبی کودکان و نوجوانان طراحی شده است و می تواند اوقات فراغت بسیار خوشی را برای آن ها رقم بزند. این استخر بادی بچه گانه دارای طرح میکی موس بوده و بر روی بدنه خود طرحی از شخصیت های این کارتون را دارا می باشد. قسمت لبه استخر نیز به رنگ زرد طراحی شده و دیواره داخلی آن به رنگ سفید می باشد. 

از این محصول می توان داخل حیاط منزل، پشت بام و یا بالکن استفاده نمود. همچنین از آن می توان درون اتاق خودک و یا درون فضای داخل منزل، در فصل های سرد، به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود. این استخر بادی ارزان نیز همچون دیگر محصولات بادی این شرکت، از وینیل تولید شده است. یکی از مزیت های وینیل، ضد حساسیت بودن آن می باشد. این متریال دارای دوام بسیار بالایی نیز است که به افراد این امکان را می دهد تا از محصولی که از وینیل تولید شده است بتوانند سالیان سال استفاده بنمایند.

ابعاد این استخر بادی بچگانه تشکیل شده از طول: 262 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب این محصول 778 لیتر بوده و وزن بسته بندی آن نیز 4.4 کیلوگرم است که وزنی سبک را داشته که به افراد امکان جابجایی آسان آن را می دهد. شما می توانید از طریق سایت مستر اینتکس، نسبت به خرید استخر بادی و مشاهده قیمت استخر بادی اقدام بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۶۲ سانتی متر
عرض
۱۷۵ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
778 لیتر
وزن
۴.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...