استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی ماوس مدل 91035

از {{model.count}}

Bestway Mickey Mouse baby inflatable pool model 91035‌

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی ماوس مدل 91035 یک محصول با کیفیت مناسب برای استفاده کودکان می باشد که به سبب طراحی ویژه دیزنی توانسته است توجه اکثر کودکان را به خود جلب کند. در ادامه توضیحات و مشخصات این استخر بادی Bestway را مشاهده خواهید کرد.

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی ماوس یکی از محصولات شرکت بست وی می باشد که در دسته بندی محصولات دیزنی این شرکت قرار می گیرد که دارای طراحی ویژه ای بوده و یک گزینه مناسب برای اکثر سلایق کودکان می باشد. بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی (وینیل) تهیه شده است و دارای مقاومت بالایی در برابر نور مستقیم خورشید و همچنین ضربه و فشار آب دارد. ظرفیت حدود ۱۰۰ لیتری این استخر بادی کودک نیز یکی دیگر از نقاط مثبت این محصول بشمار می رود که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی این محصول را از آب پر نموده و از آن استفاده نمایید. البته در این بین باید به وزن حدودا ۵۰۰ گرمی استخر نیز اشاره نمود که به قابل حمل بودن محصول کمک بسزایی خواهد کرد تا بتوانید از این استخر کودک حتی در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
101 لیتر
وزن
680 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...