استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 59421

از {{model.count}}

intex 59421 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس با طراحی گرد و در طرح ظاهری میوه از کوچک ترین و سبک ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی تابستانی بوده که با قیمت بسیار ارزان تر نسبت به مدل های بزرگ و از طرفی با قابلیت استفاده در فضای باز توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک اینتکس یکی از سبک ترین استخر بادی تولید شده با طرح میوه بوده که برای تفریحات آبی روزمره کودکان زیر 3 سال توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر بادی گرد کودک دارای ساختار بدنه دو حلقه ای بوده که هر حلقه بادشو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف استخر به صورت ساده طراحی شده بنابراین در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید. استخر بادی کم عمق کودک دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 150 لیتر آب را در درون خود جای خواهد داد. این مقدار ظرفیت آب تنها برای تفریحات آبی مناسب بوده از همین رو پر و خالی کردن آن به سرعت قابل انجام خواهد بود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل شفاف و طرح دار بوده که بدنه ای با انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر دارد. این نوع متریال که در تمامی محصولات بادی با ضخامت های متفاوت به کار گرفته شده در برابر نور آفتاب ، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. در صورت آسیب رساندن از روی عمد نیز به راحتی می توان اقدام به تعمیر این استخر بادی ارزان کودک توسط بسته تعمیرات محصولات بادی کرد. برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح میوه کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید تا در بازه زمانی کوتاهی در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
150 لیتر
وزن
750 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه باد
مناسب سنین زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...