استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58915

از {{model.count}}

intex 58915 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس با طرح انیمیشن پو یکی از انواع استخر بادی تولید شده در دسته مدل های دیزنی بوده خاص ترین استخر از نظر طراحی در میان مدل های دیگر شرکت اینتکس محسوب شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک اینتکس با طرح پو یکی از محصولات بادی تفریحی آبی برای سنین کودکان زیر 6 سال در دسته محصولات با طرح دیزنی بوده که برای تفریحات آبی روزمره کودکان در فصول گرما عرضه شده است. این استخر بادی اینتکس طراحی و ساختار بدنه تقریبا ساده ای داشته و دیواره آن شامل سه لایه بادشو به هم متصل شده می باشد اما هر لایه توسط دریچه باد مجزا راه اندازی خواهد شد. قسمت کف این استخر کودک به صورت ساده طراحی شده بنابراین در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن و نرم استفاده نمایید.

این استخر توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده اما برای صرفه جویی در این زمینه پمپ باد های کوچک نیز جهت راه اندازی آن پاسخگو خواهد بود. استخر بادی طرح پو کودک دارای ابعاد راه اندازی شده 147 در 33 سانتی متر بوده به همین دلیل می تواند تا 288 لیتر آب را در درون خود جای دهد. بدنه اصلی و قسمت کف آن ساخته شده از متریال PVC با روکش وینیل می باشد. این متریال که در تولید تمامی محصولات بادی به کار برده شده در این محصول ساختار دو لایه داشته و در برابر دما و فشار آب و حتی نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از طرفی به دلیل حجم کم خود در حالت جمع شده با کمترین اشغال فضا قابل استفاده و حمل در مسافرت ها خواهد بود. برای خرید استخر بادی کودک طرح پو اینتکس می توان به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نمود.

قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
288 لیتر
وزن
3.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای ساختار بدنه سه لایه بادشو
مناسب سنین زیر 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...