استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58480

از {{model.count}}

intex 58480 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58480 با طرح موجودات دریایی یکی از جذاب ترین مدل های استخر بادی اینتکس می باشد که از کیفیت بدنه بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. درباره جنس بدنه این محصول، ابعاد و سایر ویژگی ها می توانید ادامه مطلب را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58480 از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین استخر بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بدنه بسیار شیک و زیبایی می باشد و توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را در سر تا سر دنیا به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی شرکت اینتکس تبدیل شود. بر روی بدنه این استخر طرح موجودات دریایی به صورت کارتونی حک شده است که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

جنس بدنه ای که این محصول دارا می باشد همانند تمامی محصولات بادی شرکت اینتکس تولید شده از وینیل می باشد که از مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب برخوردار است و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد شد. این استخر بادی بچه گانه اینتکس دارای قطر: 152 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر است که ارتفاع آن در واقع بیشترین ارتفاع در میان استخر های بادی کودک می باشد. از این محصول میتوان درون حیاط، پشت بام و بالکن استفاده نمود. همچنین می توان در فصل های سرد سال نیز از آن به عنوان استخر توپ بهره مند شد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول با همکاران مت در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

اگر به دنبال خرید استخر بادی کودک هستید و می خواهید یک محصول بی عیب و نقص را خریداری کنید بهتر است که این مطلب را تا اخر مطالعه کنید. در این مطلب قصد داریم تا یکی از معروف ترین، پر فروش ترین و جذاب ترین استخر بادی های موجود در بازار را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانید تا با اطلاعات کامل و دقیق نسبت به خریداری این محصول اقدام به عمل آورید. استخر بادی این روزها به عنوان یک محصول بسیار پرطرفدار در بین کودکان و حتی بزرگسالان یاد می شود. با خرید استخر بادی می توانید تفریحی شاد و مهیج برای کودک خود در فصل تابستن مهیا کنید و یا در حمام خانه به عنوان وان بادی و همچنین در منزل به عنوان استخر توپ مورد استفاده قرار بگیرد، پس شما با خرید یک محصول چندین کاربری کاربردی و مهیج می توانید از این محصول داشته باشید. 


طراحی و ساخت استخر بادی کودک اینتکس مدل 58480

این استخر ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی می باشد که در دسته بندی محصولات خود اقلامی مانند، تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، قایق بادی، وان بادی و.... را قرار داده است که استخر بادی را می توان به عنوان پرفروش ترین در بین این محصولات نامگذاری کرد. با افزایش محبوبیت این محصول در بین مردم شرکت های تولید کننده استخر بادی شروع به نوآوری در طراحی و ساختار کردند. طراحی های جدید به همراه رنگ های شاد و جذاب و اشکال هندسی جدید تا بتوانند نظر افراد را نسبت به محصولات خود بیشتر جلب کنند و فروش بیشتری داشته باشند.

ساختار این محصول به صورت گرد شکل می باشد که یک ساختاری مرسوم در بین استخر بادی می باشد. طراحی این استخر بادی نیز برگرفته شده از اقیانوس می باشد که طراحی بسیار خاص و زیبا است، در طراحی بدنه آن از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب میکند. ساختار بدنه این محصول از سه لایه باد شو گرد به هم متصل می باشد که هر کدام توسط دریچه باد جداگانه باد می شوند، این امکان ایمنی محصول شما را افزایش و همچنین طول عمر آن را افزایش میدهد.


جنس بدنه و متریال استخر بادی کودک اینتکس مدل 58480

اینتکس در ساخت این استخر بادی از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده کرده است، متریال استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی وینیل می باشد که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، تابش نور خورشید و همچنین دمای آب از خودش نشان می دهد و این امکان را میدهد که استخر را در فضای باز استفاده کنید. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ آسیبی به کودک شما نمی رساند. پی وی سی وینیل قابلیت تعمیر مجدد دارد، در صورت بروز هر گونه آسیب می توانید آن را مجددا تعمیر کرده و استفاده کنید. 


ابعاد استخر بادی گرد طرح اقیانوس اینتکس مدل 58480

ابعاد یکی از موضوعات مهم در خرید استخر بادی می باشد، زیرا نسبت به ابعاد مورد نظر خودتان باید به دنبال خرید استخر بادی باشید، پس در هنگام خرید به ابعاد استخر بادی دقت داشته باشید. ابعاد های ذکر شده برای استخر بادی به صورت بیرون به بیرون می باشد. ابعاد کلی این استخر بادی اینتکس برابر است با 152 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد. ظرفیت آب این استخر بادی اینتکس برابر است با 318 لیتر که برای تخلیه آب راحت این استخر بادی یک عدد شیر تخلیه نیز قرار داده شده است که به کمک آن می توانید تمامی آب داخل استخر بادی را تخلیه کنید. وزن این محصول نیز برابر با 3.4 کیلوگرم می باشد که وزنی ایده آل برای استخر بادی بوده و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول قابلیت استفاده در فضای باز، حیاط، بالکن، پشت بام، داخل منزل و حمام نیز دارد.


باد کردن استخر با پمپ باد اینتکس

برای باد کردن استخر بادی اینتکس باید از پمپ باد مخصوص استخر بادی استفاده کنید. دریچه باد استخر بادی توسط نازل های مخصوص پمپ، باد می شوند که در دسته بندی پمپ باد فروشگاه اینتکس قابل مشاهده و خریداری می باشند. بهترین گزینه پمپ باد برای این استخر بادی، پمپ باد دستی متوسط، پدالی و برقی می باشد، با این تفاوت که پمپ باد برقی و پدالی دارای قابلیت وکیوم نیز می باشد که بدین معنا می باشد در صورت عدم نیاز به استخر بادی به راحتی می توانید باد آن را تخلیه کرده.


خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل 58480

برای خرید استخر بادی گرد اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی می باشد و در صورت بروز هر گونه آسیب، در مرکز تعمیرات مستر اینتکس قابل تعمیر می باشد. فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی ثبت سفارش انجام میدهد. با خرید استخر بادی موجبات تفریح و شادی کودک خود را در انواع فصول فراهم میکند. 

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
318 لیتر
وزن بسته بندی
3.4 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...