استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58446

از {{model.count}}

intex kids pool model 58446

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58446 از سری محصولات بادی تولید شده ی شرکت اینتکس در سال 2020 می باشد که از ساختار دایره ای شکل برخوردار بوده و دارای قطر 168سانتی متر می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58446 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس  می باشد که یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین استخر بادی های تولید شده توسط این برند می باشد.این روزها استخر بادی با استقبال زیادی روبرو شده است با خرید استخر بادی می توانید اسباب تفریح را برای خود و کودکتان مهیا کنید و در فصول گرم می توانید اسباب آب تنی و بازی کودک خود را فراهم کنید. این استخر بادی طراحی سه رینگی دارد که رایج ترین نوع طراحی در بین استخر بادی موجود در بازار می باشد.

بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح وینیل ساخته شده است که مقاومت بی نظیری در برابر فشار و دمای آب از خودش نشان می دهد. ابعاد این استخر بادی برابر است با 168 سانتی متر قطر و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد. ظرفیت آب این استخر بادی نیر برابر با 460 لیتر می باشد با توجه به ابعاد و ظرفیت آب این استخر می توانید آن را در هر فضای از منزلتان و یا فضای باز راه اندازی کنید شایان ذکر است که از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.

در ساخت این استخر بادی از رنگ آبی استفاده شده است که زیبایی خاصی را به استخر بادی داده است. برای باد کردن این استخر بادی می توانید از پمپ باد دستی یا پمپ باد برقی استفاده کنید. برای خرید استخر بادی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
ظرفیت آب
460 لیتر
وزن بسته بندی
3.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...