استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58439

از {{model.count}}

intex kids inflatable pool model 58439

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58439 استخری بسیار با کیفیت و زیبا می باشد که کمپانی اینتکس آن را برای کودکان و نوجوانان طراحی نموده است تا آن ها بتوانند به وسیله این استخر بادی اوقات خوشی را در فصول گرم سپری کنند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58439 یکی از بادوام ترین و با کیفیت ترین استخر بادی های ساخته شده از برند اینتکس می باشد اینتکس از تولیدکنندگان موفق و بزرگ لوازم بادی می باشد با توجه به افزایش درخواست و افزایش محبوبیت استخر بادی شرکت های تولید کننده استخر بادی شروع به تولید انواع استخر بادی با طرح های متنوعی را کرده اند تا بتوانند نظر کودکان را نسبت به خودشان جلب کنند.

این استخر بادی طراحی گردی دارد که از سه رینگ تشکیل شده است که دو رینگ اول دارای طراحی زیبا و از Dot  های رنگی ساخته شده است که از رنگ های بسیار زیبایی استفاده شده است و رینگ اخر زرد رنگ می باشد. این استخر بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد وینیل به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد. ابعاد این استخر بادی برابر است با 147 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 33 سانتی متر دارد ظرفیت آب این استخر برابر است با 435 لیتر می باشد.

برای باد کردن این استخر بادی می توانید از پمپ باد استفاده کنید پمپ باد مناسب برای این مدل از استخر بادی پمپ باد پدالی ، پمپ باد برقی و پمپ باد دستی متوسط می باشد. شایان ذکر است که از این استخر بادی می توانید در حمام ، حیاط و داخل منزل استفاده کنید و یا در فصل های سرما می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. برای خرید این استخر بادی اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس که نمایندگی اینتکس در تهران می باشد خرید خود را انجام دهید فروشگاه محصولات بادی اینتکس تمامی محصولات بادی خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
435 لیتر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای کیفیت بدنه بسیار عالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...