استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57489

از {{model.count}}

intex kids pool model 57489

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57489 یک وسیله مناسب و کاربردی برای تفریحات آبی کودکان در فصل تابستان می باشد که تولید شرکت اینتکس بوده و جزو استخر بادی گرد این شرکت محسوب می شود. این استخر کودک قابل تهیه در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس می باشد.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57489 از سری محصولات بادی کودکان و نوجوانان می باشد که از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و یک وسیله تفریحی مناسب برای تمامی سنین در فصل تابستان می باشد. از این استخر بادی گرد اینتکس می توان استفاده های متعددی نمود. به عنوان مثال این محصول قابل استفاده به عنوان استخر آب درون حیاط منزل، پشت بام و یا بالکن می باشد. همچنین می توان از ان در فصول سر نیز به عنوان استخر توپ در فضای درون خانه و یا اتاق کودک بهره مند شد.

این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه بسیار خوبی که دارد توانسته است تا فروش خیلی خوبی را تجربه کرده و به یکی از محصولات پر فروش و محبوب این شرکت تبدیل شود. جنس بدنه ای که این استخر کودک اینتکس داراست تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که با نام PVC نیز شناخته می شود متریالی بوده که از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. قسمت دیواره این محصول شفاف طراحی شده و دارای تعدادی حلقه رنگی است که از جذابیت بالایی برای کودکان برخوردار می باشد.

در قسمت کف این استخر یک عدد دریچه تخلیه تعبیه شده است که به وسیله آن شما می توانید به راحتی و در مدت زمانی بسیار کم آب درون استخر را تخلیه بنمایید. ابعاد این استخر کودک نیز به گونه ای بوده که جزو استخر های بزرگ محسوب می شود و قابل استفاده برای بزرگسالان نیز است. این ابعاد تشکیل شده از قطر: 203 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر بوده و ظرفیت آب آن 742 لیتر می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا خرید این استخر بادی کودک با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
203 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
742 لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...