استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57470

از {{model.count}}

intex kids pool model 57470

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57470 از تولیدات موفق و پرفروش شرکت اینتکس می باشد که از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار بوده و توانسته است تا به دلیل همین طراحی زیبا یک استخر بادی سایه بان دار پر فروش تبدیل شود. این محصول در فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران با خدمات پس از فروش خدمت مشتریان عزیز عرضه می گردد.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57470 یک استخر بادی سایه بان دار بوده که مناسب برای استفاده کودکان در فضای باز می باشد. شرکت اینتکس این محصول خود را در سال 2018 برای اولین بار تولید و روانه بازار نمود و این محصول توانست تا در همان بدو ورودش به بازار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و فروش بسیار خوبی را تجربه نماید. موفقیت این استخر کودک باعث شد تا شرکت اینتکس همه ساله آن را تولید و در بازار جهانی عرضه کند.

ساختار کلی این استخر بادی سایه بان دار کودک بسیار جذاب بوده و می تواند یک گزینه خوب برای تفریحات سالم و نشاط آور کودکان باشد. فرم کلی استخر سایه بان دار کودک به شکل مربع بوده و در قسمت بالای خود دارای یک عدد سایه بان می باشد که این سایه بان بادی به وسیله 4 عدد ستون بادی به قسمت بدنه استخر متصل شده است. قسمت دیواره بیرونی این محصول به رنگ سفید بوده و دارای طرح اقیانوس می باشد که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

این استخر بادی کودک اینتکس تولید شده از PVC است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار می باشد. PVC یا همان وینیل متریالی بوده که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند. در قسمت کف این محصول نیز یک عدد دریچه تخلیه آب تعبیه شده است که با وجود آن شما می توانید به راحتی آب درون استخر را تخلیه کنید. ابعاد این استخر تشکیل شده از طول: 157 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر می باشد که این ارتفاع تا قسمت سایه بان استخر بوده و ارتفاع مفید آن چیزی نزدیک به 40 سانتی متر. شما می توانید این استخر بادی کودک را با قیمت مناسب و از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس خریداری بفرمایید.

طول
157 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت آب
280 لیتر
وزن
2.5 کیلوگرم
ضخامت لایه
0.25 میلی متر
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای سایه بان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...