استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57104

از {{model.count}}

intex 57104 3 ring inflatable baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57104 یکی از پر فروش ترین استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس، قابل استفاده به عنوان وان بادی حمام، استخر بادی توپ کودک در خانه، ابعاد این استخر بادی کودک 86 سانتی متر به قطر و 25 سانتی متر به ارتفاع که مناسب برای استفاده کودک می باشد.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57104 از سری استخر بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این استخر بادی اینتکس دارای ابعادی مناسب برای کودکان می باشد، قطر این استخر بادی برابر با 86 سانتی متر می باشد که می توانید برای کودکتان در  داخل حمام خانه به عنوان وان بادی کودک و یا استخر کودک استفاده کنید، جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد است که کودک شما به راحتی می تواند از این محصول استفاده کند. بدنه استخر بادی به صورت شفاف ساخته شده است که در مقایسه با استخر بادی قطر 86 اینتکس مدل 58924 یک تفاوت محسوب می شود.

این استخر بادی دارای سه لایه باد شو می باشد که به صورت مجزا نسبت به یک دیگر باد می شوند، هر لایه بادشو به قسمت بادشو دیگر پرس شده است. ارتفاع این استخر بادی برابر با 25 سانتی متر است که مناسب برای استفاده کودکان می باشد. لازم به ذکر است که کف این استخر بادی به صورت باد شو نمی باشد، گفتنی است که از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ برای کودکتان نیز استفاده کنید و برای باد کردن آن نیز می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید، برای خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل 57104 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

فروشگاه اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. با خرید استخر بادی اینتکس می توانید ساعات خوش و یک تفریح شاد مهیج برای کودکتان فراهم کنید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57104، همانطور که گفته شد این استخر ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح انواع محصولات بادی است که در زمینه های مختلف محصولات بادی را تولید کرده است که عنوان پر فروش ترین این محصولات را می توان به استخر بادی داد، استخر بادی تولید شده توسط اینتکس در ابعاد و طراحی های مختلف می باشد که از کوچک ترین ابعاد به قطر 61 و بزرگترین آن به 305×183 تولید کرده است. طراحی های آنها هر سال رو به بهبودی است و برخی از محصولات دارای طراحی های خاص هستند که فروشگاه مستر اینتکس می توانید انواع آنها را مشاهده کنید.

استخر بادی یک محصول بسیار پرطرفدار و کاربردی است. در فصل گرم می توان از این محصول برای آب تنی و در فصل سرما می توانید به عنوان استخر توپ و یا وان داخل حمام استفاده کنید. با توجه به اینکه اینتکس ابعاد های مختلفی از استخر بادی را تولید کرده است، از این محصول می توانید برای کودکان و بزرگسالان نیز استفاده کنید. در این قسمت قصد داریم تا به صورت تخصصی استخر گرد اینتکس مدل 57104 را شرح دهیم تا در خرید این محصول به راحتی بتوانید با اطلاعات دقیق اقدام کنید.

استخر بادی بچگانه شفاف

ساختار کلی استخر کودک اینتکس 57104

ساختار کلی این استخر بادی همانند اکثر استخر های تولید شده توسط این برند می باشد که دارای طراحی گرد می باشد، طراحی بدنه استخر به صورت سه رینگی رنگی است که هر رینگ به صورت جداگانه توسط دریچه باد مخصوص باد می شود. هر رینگ این محصول دارای رنگ شفاف و شاد است که حس بسیار خوبی را به کودک شما القا میکند. رینگ انتهای توسط پرس چسبی به کف استخر متصل شده است. این نوع طراحی در استخر بادی اینتکس و بست وی بسیار رایج می باشد و این نوع استخر در بازار بسیار پر فروش می باشد. اکثر استخر سه رینگی یا چهار رینگی به صورت رنگارنگ تولید شده اند.


ابعاد استخر بادی سه رینگی گرد اینتکس 57104

همانطور که گفته شد این استخر بادی دارای طراحی گرد شکل است که ابعاد آن نیز برابر است با 86 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر که ابعادی ایده آل برای استخر بادی کودک می باشد، با توجه به ابعاد گفته شده این استخر مناسب برای استفاده در داخل منازل، حمام و یا بالکن می باشد، همچنین این استخر بادی قابل استفاده به عنوان وان بادی حمام برای کودک می باشد. با توجه به نوع ساختار این محصول گزینه مناسب برای وان بادی حمام می باشد. ارتفاع این استخر بادی به گونه ای است که برای کودکان خطری ندارد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول، دارای ظرفیت آبی برابر با 70 لیتر دارد که به راحتی پر از آب و یا آب آن تخلیه میگردد.


جنس بدنه استخر بادی کودک اینتکس قطر 86

متریال به کار رفته در ساخت این استخر بادی از پی وی سی وینیل می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه خطری برای کودک شما نخواهد داشت. شایان ذکر است که کف استخر بادی باد شو نیست، اینتکس بر این باور است که کف باد شو طول عمر زیادی ندارد که در این محصول از پی وی سی استفاده کرده است که طول عمر بسیار بالایی دارد.برای باد کردن استخر بادی خود نیازمند پمپ باد هستید که می توانید از فروشگاه مستر اینتکس آن را خریداری کنید.


خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل 57104

برای خرید و یا استعلام قیمت استخر بادی اینتکس می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. با خرید این محصول می توانید برای کودک خود یک وسیله سرگرمی بسیار شاد و مهیج مهیا کنید که در تمام فصول بتوانید از آن استفاده کنید. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
86 سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
70 لیتر
وزن
800 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...