استخر بادی

استخر بادی کم عمق کودک بست وی مدل 53114

از {{model.count}}

bestway 53114 inflatable baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کم عمق کودک بست وی یکی از سبک ترین استخر بادی برای تفریحات هوازی کودکان بالای 2 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای آبپاش بادی متصل به خود بوده که از طریق عروسک بادی سرخود به داخل بدنه اصلی اسپری می شود. استخری که توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی کم عمق کودک محصولی از شرکت بست وی بوده که برای کودکان بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با توجه به عمق کم خود تنها برای تفریحات هوازی و آبی فرزندان شما مناسب بوده از همین رو برای شنا مناسب نخواهد بود. از ویژگی های مهم در این استخر بادی کودک می توان به آبپاش بادی متصل به بدنه و همچنین دریچه تخلیه آب در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب اشاره کرد. ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 160 سانتی متر، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 140 لیتر آب را در خود جای دهد.

استخر بادی بچه گانه بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC بوده که نوعی متریال سبک و با انعطاف بالا محسوب می شود از همین رو دارای وزن 1.9 کیلوگرمی بوده تا به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و آسیبی در برابر نور آفتاب نخواهد دید. همچنین در صورت آسیب دیدن نیز می توانید اقدام به تعمیر و استفاده مجدد از آن کرد تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. برای خرید استخر بادی کم عمق کودک به همراه آبپاش سرخود می توانید به روش تلفنی و یا اینترنتی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
ظرفیت
140 لیتر
وزن
1.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...