استخر بادی

استخر بادی نوزاد اینتکس مدل 59409

از {{model.count}}

intex 59409 baby inflatable pool

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
374,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی نوزاد اینتکس تولید شده با کف طرح دار و درطرح ها و رنگبندی های مختلف مناسب تفریحات آبی سنین زیر 3 سال با وزن و حجم بسیار کم قابل استفاده به عنوان وان بادی برای استحمام کودکان در حمام عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر بادی نوزاد اینتکس از کوچکترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در طرح و رنگبندی های مختلف بوده که جهت تفریحات آبی کودکان زیر 3 سال عرضه شده است. این استخر بادی طراحی بدنه گرد با کف ساده اما طرح دار داشته که هر رنگ آن دارای طرح متفاوت در قسمت کف می باشد از همین رو تاثیر بسزایی در روحیه فرزندان شما خواهد گذاشت. دیواره این استخر بادی اینتکس به صورت دو لایه بادشو بوده که هر حلقه بادشو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. ابعاد استخر نوزاد اینتکس در حالت باد شده برابر با 61 در 15 سانتی متر بوده که قادر است تا 17 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار آب تنها برای تفریحات آبی و حتی برای استحمام کودکان در حمام مناسب بوده بنابراین از این استخر می توان به عنوان وان بادی کودک نیز استفاده نمود.

استخر بادی نوزاد با کف طرح دار ساخته شده از متریال PVC با رویه وینیل بوده که سبک ترین و منعطف ترین نوع جنس بدنه محسوب می شود. متریالی که در برابر فشار و دمای آب و دمای محیط مقاوم و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. بسته بندی این محصول به دلیل حجم و ابعاد کوچک خود در حالت جمع شده به صورت نایلونی با یک کاور مخصوص می باشد بنابراین حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت می گیرد. برای خرید استخر بادی نوزاد اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

استخر بادی نوزاد اینتکس مدل 59409 از سری استخر بادی های تولید شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد، این روزها استخر بادی به عنوان یک وسیله بازی و تفریحی برای کودکان یاد می شود که از همین رو شرکت های تولید کننده انواع استخر بادی انواع آنها را تولیدکرده اند که مناسب برای نوزدان، کودکان، نوجوانان و همچین بزرگسالان می باشد و همچنین استخر بادی با طراحی های مختلف و جدید را روانه بازار کرده اند که در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس می توانید انواع آنها را مشاهده و در صورت نیاز آنها را خریداری کنید، در ادامه قصد داریم تا یکی از استخر بادی های تولید شده توسط اینتکس مدل 59409 را به صورت کامل برای شما شرح دهیم تا با اطلاعات کامل و دقیق محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. 


طراحی و ساخت استخر بادی کودک اینتکس مدل 59409

طراحی این استخر بادی همانند اکثر استخر بادی های تولیده شده به صورت گرد می باشد که بدنه آن از دو رینگ باد شو ساخته شده است که هر رینگ به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند. اینتکس در ساخت این استخر بادی از رنگ های شاد و جذاب استفاده کرده است که در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. این استخر بادی در سه رنگ آبی، سبز و زرد عرضه گردیده است. کف این استخر بادی نیز طرح وال حک شده است که زیبایی این محصول را دو چندان میکند و نظر هر کودک و نوزادی را نسبت به خودش جلب میکند. 


متریال و جنس بدنه استخر بادی نوزاد گرد اینتکس مدل 59409

اینتکس در ساخت این استخر بادی از پی وی سی برای بدنه استفاده کرده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این پی وی سی ضد بو و ضد حساسیت می باشد و همچنین دارای مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. شایان ذکر است که کف این استخر باد شو نیست و برای راحتی می توانید زیر آن زیرانداز بگذارید. PVC ویینل استفاده شده در ساخت این محصول قابلیت تعمیر نیز دارد که به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید. البته در صورت برخورد شی تیز ممکن است که این محصول دچار آسیب دیدگی شود.


ابعاد استخر بادی کودک گرد اینتکس مدل 59409

یکی از دلایلی که این استخر مناسب برای نوزادان و کودکان می باشد ابعاد آن می باشد. ابعاد این استخر بادی برابر است با 61 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 15 سانتی متر که مناسب برای نوزدان و کودکان می باشد. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی حمام نیز استفاده کنید.  با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت 17 لیتر آب است و همچنین وزن بدنه آن نیز برابر با 400 گرم می باشد که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. هر چه ابعاد استخر بادی بزرگ تر باشد سن استفاده از استخر بادی نیز افزایش پیدا میکند و البته هزینه خرید آن نیز افزایش پیدا میکند.


باد کردن استخر بادی

برای باد کردن استخر بادی و یا دیگر محصولات بادی موجود در بازار تنها کافیست که از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس پمپ باد مخصوص لوازم بادی را تهیه کنید. پمپ باد مناسب برای استخر بادی کودک مدل 59409 نوع دستی کوچک و سوزنی می باشد که در فروشگاه موجود می باشد. شایان ذکر است که از دیگر پمپ باد های موجود نیز میتوانید استفاده کنید اما باید نازل مناسب دریچه باد استخر بادی شما باشد.


خرید استخر بادی نوزاد اینتکس مدل 59409

برای خرید و استعلام قیمت استخر بادی نوزاد اینتکس مدل 59409 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات اینتکس و بست وی را با با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.این استخر بادی یکی از پر فروش ترین و ارزان ترین محصولات اینتکس می باشد.

قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
ظرفیت آب
17 لیتر
وزن
400 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف
دارای طرح های مختلف
دارای ساختار دیواره دو حلقه ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...