استخر بادی

استخر بادی صندلی دار اینتکس مدل 57191

از {{model.count}}

intex 57191 inflatable pool with chairs

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی صندلی دار اینتکس به همراه 4 صندلی و تکیه گاه بادی متصل به بدنه مناسب برای تفریحات کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس. استخر بادی خانگی اینتکس بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز و در فصول گرما. دارای جنس بدنه از پی وی سی ضخیم با انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر.

استخر بادی صندلی دار یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده از نظر حجم بدنه و ابعاد محسوب شده که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. استخر بادی با صندلی و تکیه گاه یکی از پر طرفدار ترین استخر آب برای ریلکس کردن سنین بزرگسال محسوب شده و به نوعی استخر بادی خانوادگی نیز شناخته می شود. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده در طراحی بدنه اصلی 4 صندلی بادی و تکیه گاه بادی متصل به بدنه استفاده شده تا محلی راحت برای نشستن داخل آب ایجاد کند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به دو دریچه باد مجزا برای راه اندازی استخر و همچنین دریچه تخلیه آب در قسمت کف جهت تعویض راحت تر آب اشاره کرد.

استخر بادی خانگی اینتکس بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل داشته که به صورت دو لایه طراحی شده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم باشد. این متریال در کنار ضخامت خوب خود انعطاف بالایی نیز داشته تا به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. در صورتی که از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید، استخر مورد نظر تا سال ها طول عمر خواهد داشت. از طرفی داشتن قابلیت تعمیر خیال هر مصرف کننده ای را بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت کرده است. برای خرید استخر بادی صندلی دار خانگی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی تهران اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
267 سانتی متر
عرض
267 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
ظرفیت آب
837 لیتر
وزن
7.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای صندلی بادی سرخود
دارای تکیه گاه بادی سرخود
مناسب سنین مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...