استخر بادی

استخر بادی سرسره و آبپاش دار بست وی مدل 53067

از {{model.count}}

bestway 53067 inflatable pool with slide and sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار بست وی یکی از جدید ترین مجموعه بازی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس به همراه اسباب بازی بادی سرخود و مجزا و چند توپ رنگی برای تفریحات فرزندان شما. استخری با عمق کم مناسب برای تفریحات تابستانی دارای وزن سبک و حجم کم در حالت جمع شده برای حمل راحت در مسافرت ها.

استخر بادی سرسره و آبپاش دار کودک یکی از جدید ترین مجموعه بازی بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای فصول گرما عرضه شده است. این استخر بادی بزرگ دارای عمق کم بوده اما در عوض از لوازم بادی و تفریحی آبی در خود بهره مند است تا گزینه ای مناسب برای تفریحات تابستانی کودکان در فضای باز باشد. این محصول دارای یک سرسره بادی مجزا با قابلیت اتصال به بدنه اصلی بوده که خود از تحمل وزن 30 کیلوگرمی برخوردار می باشد.

در کنار این ویژگی، دو آبپاش بادی و اسباب بازی بادی از جمله عروسک، توپ و حلقه در نظر گرفته شده تا این محصول را به یک کالای تفریحی کامل برای فرزندان شما تبدیل کند. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با 280 در 257 سانتی متر بوده و با وجود عمق کم تا مقدار 273 لیتر آب را در خود جای می دهد. استخر بادی آبپاش دار کودک ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده و به دلیل ساختار دو لایه خود در برابر دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت بنابراین با استفاده از یک زیرانداز مطمئن می توانید در فضای باز این استخر را راه اندازی کنید.

این متریال بر خلاف ابعاد بزرگ خود انعطاف بالایی داشته تا به راحتی در حجم کوچکتری قابل جمع شدن باشد به همین دلیل به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. با توجه به داشتن قابلیت تعمیر در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه به راحتی قابل ترمیم خواهد بود. برای خرید استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار بست وی کودکان می توان به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
280 سانتی متر
عرض
257 سانتی متر
ارتفاع
87 سانتی متر
ظرفیت آب
273 لیتر
وزن
11.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش بادی
دارای توپ و عروسک
دارای اسباب بازی بادی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...