استخر بادی

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53092

از {{model.count}}

bestway 53092 inflatable kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53092 یکی از محصولات بادی جذاب و بسیار دوست داشتنی شرکت Bestway بوده که از طراحی بسیار جذابی برخوردار می باشد. این استخر دارای یک عدد سرسره بادی و تعدادی لوازم بازی نیز می باشد. در ادامه می توانید اطلاع دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53092 یک محصول بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که تولید شرکت بست وی بوده و در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل جذابیت بالایی که در طراحی و همینطور کیفیت بدنه بسیار خوبی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را در بازار محصولات بادی تجربه بنماید. این محصول قابل استفاده برای کودکان بوده و می توان از آن درون حیاط منزل، پشت بام و ... استفاده نمود.

این استخر بادی ارزان می تواند گزینه جذابی برای تفریحات کودکان به شمار رفته و اوقات سرشار از نشاطی را برای آن ها فراهم سازد. این استخر بادی بچه گانه همانند دیگر محصولات بادی بست وی، تولید شده از وینیل بوده و از مزایای متعددی برخوردار می باشد. از مزایای این متریال می توان به دوام بالای آن در برابر تابش مستقیم خورشید و همینطور قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود. در قسمتی از این استخر یک عدد سرسره بادی تعبیه شده است که با وجود آن کودکان می توانند به بازی های دیگر نیز مشغول شوند.

ابعاد تشکیل دهنده این استخر بادی کودک عبارت است از 257 سانتی متر، عرض: 145 سانتی متر و ارتفاع: 91 سانتی متر.از دیگر مزایای این محصول می توان به پرتابل بودن آن اشاره نمود که با وجود ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد به تمامی افراد امکان جابجایی آسان آن را می دهد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۵۷ سانتی متر
عرض
۱۴۵ سانتی متر
ارتفاع
۹۱ سانتی متر
ظرفیت
۱۷۰ لیتر
وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش سرخود
دارای سرسره بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...