استخر بادی

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53069

از {{model.count}}

bestway 53069 inflatable slide pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی به همراه آبپاش و تشک روی آب مجزا، از جدید ترین لوازم بادی تفریحی کودکان بالای 2 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای سرسره بادی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بوده و از آبپاش، اسباب بازی و تشک استخری برخوردار است تا به یک مجموعه تفریحی آبی کامل تبدیل شود.

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی به همراه آبپاش بادی سرخود، از مهیج ترین استخر بادی کم عمق عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به منظور تفریحات تابستانی کودکان بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی بدنه این استخر بادی به گونه ای بوده که از یک سرسره بادی با قابلیت جدا شدن از بدنه داشته و دارای یک آبپاش بادی سرخود، چند توپ رنگی، لوازم بادی تفریحی متصل به بدنه و یک تشک بادشو مجزا با قابلیت استفاده در استخر ها می باشد. این مجموعه بازی آبی کودک بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز بوده زیرا از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره می برد.

استخر بادی سرسره و آبپاش دار کودک تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده به همین دلیل در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. این متریال انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد بسیار کوچکتر قابل جمع شدن باشد. ابعاد باد شده آن نیز برابر با (طول: 265 سانتی متر، عرض: 265 سانتی متر، ارتفاع: 104 سانتی متر) بوده و در یک پکیج با وزن 5 کیلوگرم بست بندی شده است. از ویژگی های دیگر آن می توان به محفظه آب با ظرفیت 208 لیتری اشاره کرد. برای خرید استخر بادی سرسره دار کودک بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود رات ثبت کنید.

طول
۲۶۵ سانتی متر
عرض
۲۶۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۴ سانتی متر
ظرفیت
۲۰۸ لیتر
وزن
۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی و آبپاش
دارای اسباب بازی پلاستیکی و بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...