استخر بادی

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57168

از {{model.count}}

intex 57168 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد شرکت intex می باشد که به تازگی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این استخر بادی بچه گانه از تعدادی لوازم بازی، عروسک های بادی، سرسره بادی و آبپاش بهره مند می باشد. در ادامه مطلب می توانید مشخصات دقیق این استخر کودک را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57168 یک استخر بادی با شکل بیضی می باشد که بدنه آن به رنگ آبی و قسمت سرسره بادی آن از رنگ های قهوه ای و زرد است. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این استخر بادی بچگانه دارای یک سرسره بادی، تعدادی لوازم بازی بادی و آبپاش می باشد که در واقع این محصول را به یک مجموعه بازی کامل تبدیل نموده است. استخر بادی بچه گانه سرسره دار را شرکت اینتکس برای اولین بار در سال 2019 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه نمود.

به دلیل طراحی منحصر به فرد آن در قسمت بدنه و همینطور کیفیت بی نقص این محصول، سبب شد تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین و موفق ترین محصولات بادی در سال 2019 تبدیل شد. جنس بدنه این استخر کودک همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. این متریال از مزیت های متعددی برخوردار بوده که مهم ترین آن ها، مقاومت بسیار بالای آن در مقابل تابش مستقیم خورشید می باشد. از دیگر مزیت های این متریال می توان به سبک بودن آن نیز اشاره نمود که به همه افراد امکان حمل و جابجایی آسان آن را می دهد.

ابعاد این محصول تشکیل شده از طول: 246 سانتی متر، عرض: 193 سانتی متر و ارتفاع: 20 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز از 220 لیتر و وزن استخر بادی حدودا 4.3 کیلوگرم است. وزن آن همانند ابعاد بسته بندی استخر، بسیار مناسب بوده که می توان آن را به هوسیله خودرو به مکان هایی دیگر برای تفریحات کودکان منتقل نمود. از مزیت های این استخر بادی پرتابل بودن و قابل حمل بودن آن می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در مورد خرید استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
246 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
ظرفیت آب
220 لیتر
وزن
4.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
دارای اسباب بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...