استخر بادی

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57135

از {{model.count}}

Intex sliding inflatable kids pool model 57135

تعداد
نوع
3,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57135 یکی از مدل های جدید و بسیار جذاب استخر بادی شرکت اینتکس بوده که از کیفیت بالا و ضخامت لایه ای مناسب تولید و در سال 2020 روانه بازار شده است. این استخر بادی از نوع سرسره دار می باشد و دارای تعدادی وسیله بازی نیز است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه می توانید توضیحات و مشخصات دقیق محصول را مطالعه بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57135 محصولی جذاب و بسیار خاص می باشد که در سال 2020 توسط شرکت اینتکس تولید و در بازار جهانی عرضه شد. البته این استخر بادی از سری محصولاتی می باشد که شرکت اینتکس آن را برای اولین بار در سال 2016 تولید نمود و به دلیل استقبال بی نظیری که از آن شد این شرکت را مجاب به این کرد که همه ساله آن را تولید کند. این محصول در سال 2019 و 2020 توانست تا فروش فوق العاده ای را تجربه کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی اینتکس تبدیل شود.

ساختار کلی این استخر کودک به صورت یک بیضی بزرگ بوده که از دو عدد حوضچه تشکیل شده است. یکی از این حوضچه در قسمت پشت سرسره قرار داده شده که از ارتفاع بیشتری برخوردار می باشد و حوضچه ی دیگر نیز در قسمت جلوی سرسره قرار گرفته است که از فضای بیشتری برخوردار بوده ولی عمق آن کمتر از حوضچه ی اولی است. بر روی این محصول تعدادی وسیله بازی اعم از توپ و حلقه قرار داده شده است که به وسیله آن ها و عروسک های اطراف استخر کودکان می توانند به تفریحات نشاط آوری مشغول شده و اوقاتی خوش را در کنار دوستان خود سپری کنند. از آپشن های دیگر این محصول می توان به دارا بودن یک آبپاش اشاره کرد که در قسمت بالای سرسره بادی آن تعبیه شده و همینطور یک تشک کوچک نیز در قسمت پایین سرسره قرار داده شده است.

جنس بدنه این استخر بادی سرسره دار کودک از وینیل می باشد. وینیل که با نام PVC نیز شناخته می شود متریالی تقریبا پلاستیکی با ضخامت بالا بوده که از ان برای ساخت محصولات بادی استفاده می کنند. چرا که این متریال از مقاومت خوبی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و دوام بالایی را دارا می باشد. از این محصول می توان درون حیاط منزل، بالکن و یا پشت بام استفاده نمود. شما می توانید برای خرید این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57135 یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس که در این مطلب قصد داریم تا آن را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم. همانطور که میدانید استخر بادی دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای یک سری کاربرد های خاصی هستند، با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین عموم مردم و کودکان، شرکت های تولیدکننده این محصول شروع به تولید انواع استخر بادی با طرح های خاص کرده اند که این استخر بادی یکی از آنها می باشد. استخر بادی یک وسیله تفریحی برای کودکان بزرگسالان می باشد که با خرید آن می توانید ساعات خوشی را برای کودک خود فراهم کنید تا بتواند لحظات خوشی را در این ایام سپری کند.


طراحی و ساخت استخر بادی کودک اینتکس مدل 57135

طراحی و ساخت این استخر بادی بسیار متفاوت تر از سایر استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس و بست وی می باشد، همانطور که گفته شد با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین کودکان و سایر افراد شرکت های تولید کننده استخر بادی، محصولات مختلف در طرح و ابعاد مختلف برای تمام سلایق طراحی کردند. این استخر بادی دارای سرسره می باشد که آن را به یکی از پرفروش ترین استخر بادی های موجود در بازار تبدیل کرده است. در بسته بندی این محصول یک سری وسیله بازی بادی نیز قرار گرفته شده است که جذابیت این محصول را دو چندان کرده است.

طرح کلی این استخر بادی برگرفته شده از دایناسور می باشد که اسباب بازی ها با این شخصیت ها نیز طراحی شده است که به علاوه استخر بادی می توانید آنها را نیز باد کنید. این استخر بادی سرسره دارد دارای دو حوضچه می باشد که راه ارتباطی این دو حوضچه از طریق سرسره صورت میگیرد. در بالای سرسره یک عدد آبپاش بادی نیز قرار گرفته شده است که با اتصال شیلنگ آب به استخر بادی این قسمت فعال می شود و با فعال شدن آبپاش استخر بادی سرسره بسیار روان تر می شود. در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند.


جنس بدنه و متریال استخر بادی سرسره دار کودک مدل 57135

همانطور که گفته شد استخر بادی بیشتر مورد استفاه کودکان قرار میگیرد و به همین دلیل شرکت اینتکس که تولید کننده استخر بادی می باشد از بهترین متریال در ساخت آنها استفاده کرده است که هیچ گونه آسیبی به کودک شما نمی رساند و همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین در برابر تابش نور خورشید و گرمای آب مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد. شایان ذکر است که پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد نیز دارد که در صورت بروز هر گونه آسیب به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول در برابر تابش نور خورشید دارای مقاوت بسیار بالایی می باشد


استخر بادی کودکانه سرسره دار اینتکس مدل دایناسور


ابعاد و ظرفیت استخر بادی سرسره دار کودک مدل 57135

ابعاد و ظرفیت این استخر بادی سرسره دار برابر است با 302 سانتی متر به طول، 229 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 112 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی سرسره دار می باشد. شایان ذکر است که ارتفاع این استخر تا بالای آبپاش می باشد و ارتفاع آبگیر استخر بادی برابر با 30 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای 290 لیتر آب گنجایش می باشد. وزن بسته بندی این محصول نیز برابر با 7.5 کیلوگرم که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. ابعاد این محصول به شما این امکان را میدهد که 2 الی 3 کودک به راحتی در این محصول مشغول به بازی شوند و از آن لذت ببرند.  از این استخر بادی می توانید در منزل، حیاط، پشت بام، بالکن استفاده کنید.

استخر بادی کودکانه سرسره دار اینتکس مدل دایناسور

باد کردن استخر بادی کودکانه سرسره دار اینتکس مدل دایناسور

برای باد کردن استخر بادی کودکانه اینتکس مدل دایناسور می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس استفاده کنید. در این دسته بندی تمامی پمپ باد های مخصوص استخر بادی اینتکس و بست وی قرار گرفته شده است.بهترین پمپ باد مناسب برای این استخر بادی که ابعاد بزرگی دارد، پمپ باد پدالی و پمپ باد برقی می باشد که هر دو این پمپ بادی ها دارای قابلیت وکیوم می باشند که علاوه بر باد کردن به راحتی باد داخل محصول را خالی میکند.


خرید استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57135

برای خرید و قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس که نمایندگی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که این محصول یکی از بروز ترین طراحی های اینتکس می باشد و با خرید استخر بادی سرسره دار کودک می توانید ایامی خوشی را برای کودک خود در فصل تابستان مهیا کنید. 

طول
302 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
ظرفیت آب
290 لیتر
وزن بسته بندی
7.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای لوازم بازی
دارای سرسره بادی با تحمل وزن بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...