استخر بادی

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53347

از {{model.count}}

bestway 53347 inflatable pool with slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار بست وی یکی از بزرگترین مجموعه بازی بادی با سرسره بزرگ بوده که برای سنین کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر بادی از یک سرسره بزرگ بهره مند بوده که خود از پلکان بادشو بهره مند می باشد. از ویژگی های مهم در این محصول داشتن آبپاش بادی متصل شده به بدنه و پمپ باد برقی اشاره کرد. این استخر بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی سرسره دار بزرگ بست وی یکی از بزرگترین مجموعه بازی بادی تولید شده برای تفریحات هوازی کودکان در فصول گرما بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این محصول بر خلاف نام خود از استخر بادی کوچکی در قسمت پایین بدنه خود بهره مند بوده که محلی را برای آب تنی و تفریحات ساده آبی فراهم ساخته است. اما قسمت اصلی این محصول سرسره بادی بزرگ آن بوده که به استخر کوچک خود متصل شده است. این سرسره بادی دارای یک پلکان بادشو سرخود بوده که از جای پای مخصوص با دستگیره های تعادل برخوردار است تا به راحتی امکان استفاده از آن برای فرزندان شما فراهم شود.

در قسمت فوقانی نیز یک محفظه با حفاظ توری تعبیه شده تا از خروج ناگهانی کودکان از ارتفاع محافظت کند. استخر بادی با سرسره بزرگ دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 366 سانتی متر ، عرض: 337 سانتی متر ، ارتفاع: 241 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 150 لیتر آب را در قسمت محفظه آب خود جای دهد. استخر بادی خانگی و فضای باز کودک بست وی دارای ویژگی های مختلفی از جمله داشتن آب پاش سرخود با قابلیت اتصال به شلنگ آب ، میخ اتصال به زمین جهت تعادل و استحکام بیشتر ، کیسه های مخصوص پر کردن وزنه برای افزایش ثبات و همچنین یک پمپ باد بزرگ برای راه اندازی این محصول بوده و در نهایت یک ساک حمل برای حمل راحت تر آن در نظر گرفته شده است.

بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب ، دما و آب ایجاد کرده است تا با خیالی راحت در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد. این متریال انعطاف پذیری بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و از قابلیت تعمیر بهره مند است. با توجه به استحکام بالای بدنه ، سرسره بادی این محصول تحمل وزن 162 کیلوگرمی داشته از همین رو نشان دهنده ساختار مقاوم بدنه می باشد. برای خرید استخر بادی سرسره دار بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
366 سانتی متر
عرض
337 سانتی متر
ارتفاع
241 سانتی متر
ظرفیت آب
150 لیتر
وزن
22 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی بزرگ
دارای پلکان بادی با دستگیره
دارای حفاظ بادشو و توری
مناسب برای سنین بالای 3 سال
دارای پمپ باد برقی مجزا
دارای کیسه وزنه متصل شده
دارای میخ اتصال به زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...