استخر بادی

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53071

از {{model.count}}

Bestway sliding inflatable pool model 53071‌

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53071 یک محصول با کیفیت و پرطرفدار از برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی ضدحساسیت و مقاوم در برابر پوسیدگی و همچنین ضربه و فشار بوده و می تواند یک استخر جذاب برای تفریحات آبی کودکان شما باشد. از ویژگی های مثبت این محصول می توان به داشتن سرسره و آبپاش اشاره نمود که می تواند توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند.

استخر بادی بچه گانه سرسره دار بست وی یکی از محصولات باکیفیت bestway می باشد که از کیفیت بدنه بالایی برخوردار بوده و می تواند یک محصول جذاب برای اکثر سلیقه ها و کودکان باشد. جنس بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی وینیل بوده و بطور کامل در برابر نور خورشید و پوسیدگی مقاوم می باشد و می توانید از این محصول در فضاهای باز مانند حیاط و یا پشت بام استفاده نمایید. سرسره تعبیه شده برای این استخر بادی بصورت پرتابل طراحی شده است و می توانید در صورت نیاز آن را جدا نموده و در مکان دیگری استفاده نمایید.

این سرسره بادی به کمک آبپاش قرار داده شده برای آن می تواند یک وسیله کاربردی برای تفریح فرزندان شما باشد. ابعاد مناسب و استاندارد این استخر بادی بست وی نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن در فضاهای متنوع استفاده نمایید. این ابعاد مناسب موجب تبدیل شدن این محصول به یک استخر بادی سبک و قابل جابجایی شده است و می توانید این محصول را به راحتی به همراه خود حمل نموده و در حتی در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمایید. دریچه استاندارد این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به کمک انواع پمپ های باد شرکت اینتکس و بست وی آن را باد نموده و از محصول استفاده نمایید.

طول
۲۳۷ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۴ سانتی متر
ظرفیت آب
۲۲۵ لیتر
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی پرتابل
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات
کف طرح دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...