استخر بادی

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53060

از {{model.count}}

bestway 53060 inflatable baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار بست وی یک مجموعه بازی با طرح حیوانات می باشد که قسمت سرسره آن دارای دو عدد عروسک زرافه و یک بخش از آن که مربوط به بازی پرتاب حلقه می باشد به شکل یک طوطی است. درون بسته بندی این استخر بادی کودک تعدادی حلقه پلاستیکی که وسایل بازی این محصول می باشند قرار داده شده است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53060 از سری مجموعه بازی های کمپانی bestway می باشد که یک مجموعه بازی کامل برای کودکان بوده و می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای تفریحات و اوقات فراغت آن ها به شمار رود. این محصول به دلیل طراحی بسیار جذاب آن توانست تا در سال 2020 به فروش فوق العاده ای دستیابی پیدا کند و به یکی از استخر سرسره دار های محبوب تبدیل شود. این استخر بادی بچه گانه دارای یک عدد سرسره بادی، یک حوضچه شنا، یک عدد آبپاش و تعدادی وسیله برای بازی می باشد.

سرسره بادی این محصول به شکل زرافه بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های نارنجی و زرد است. حوضچه این استخر که به صورت بیضی درآمده دارای رنگ زرد و قسمت لبه های آن به رنگ سبز می باشد. آبپاش این محصول نیز به صورت یک هلال در بالا سر استخر طراحی گردیده است. وسایل بازی این استخر بادی سرسره دار نیز تشکیل شده از یک عدد عروسک طوطی با ساختار بادی و تعدادی حلقه بوده که می تواند کودکان را حین آبتنی به بازی های دسته جمعی با دوستان خود نیز مشغول نماید.

جنس بدنه استخر بادی بچگانه بست وی همانند دیگر تولیدات این شرکت از وینیل می باشد. وینیل که با نام PVC نیز شناخته می شود یک متریال خاص و با کیفیت بوده و مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار می رود. چرا که دارای وزن بسیار کمی بوده و دوام بالایی را نیز دارا می باشد. از مزیت های این متریال می توان به مقاومت بسیار خوب آن در مقابل خورشید اشاره نمود. از این استخر بادی کودک در فضا های مختلفی همانند حیاط، پشت بام و یا بالکن می توان استفاده کرد.

ابعاد آن نیز عبارتند از طول: 338 سانتی متر، عرض: 167 سانتی متر و ارتفاع: 129 سانتی متر. ارتفاع ذکر شده، تا قسمت بالای سرسره محاسبه شده است و ارتفاع تقریبی حوضچه ی آن چیزی نزدیک به 30 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب نیز 201 لیتر می باشد. در قسمت کف استخر بادی یک عدد دریچه تخلیه نیز تعبیه شده است که می توان به وسیله آن آب درون استخر را به راحتی تخلیه نمود. شما می توانید این استخر بادی کودک را از فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید استخر بادی و یا قیمت استخر بادی با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
338 سانتی متر
عرض
167 سانتی متر
ارتفاع
129 سانتی متر
ظرفیت آب
201 لیتر
وزن
4.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
دارای سرسره بادی
دارای وسایل بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...