استخر بادی

استخر بادی سرسره دار بست وی طرح یونیکورن مدل 53097

از {{model.count}}

bestway ۵۳۰۹۷ unicorn inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار طرح یونیکورن مدل 53097 یکی دیگر از محصولات بادی بسیار جذاب و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد که دارای سرسره و لوازم بازی است. این استخر بادی ارزان تولید شده از وینیل و ابعاد آن نیز 274×198×137 سانتی متر می باشد. در ادامه اطلاعات دقیق این محصول قرار داده شده است.

استخر بادی سرسره دار طرح یونیکورن مدل 53097 یک استخر بادی بچه گانه بسیار جذاب می باشد که جزو جدید ترین و آخرین تولیدات شرکت bestway بوده و در سال 2021 روانه بازار شده است. این استخر که یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد، به دلیل طراحی بسیار جذاب و منحصر به فرد و ساختار بسیار زیبایی که دارد، در همان ابتدای ورود به بازار توانست تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود. ساختار این استخر همانند دیگر استخر های بست وی، به صورت بادی طراحی شده است. تفاوت آن با دیگر استخر های بادی، دارا بودن سرسره می باشد. به وسیله سرسره قرار داده شده درون حوضچه این استخر، کودکان امکان بازی های دیگر علاوه بر آبتنی و شنا را خواهند داشت.

این سرسره بادی از تحمل وزن نسبتا خوبی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده کودکان طراحی گردیده است. تعدادی وسیله بازی نیز درون این محصول طراحی شده است.جنس بدنه استخر بادی کودک بست وی از وینیل تولید شده است. وینیل که با نام PVC نیز شناخته می شود، یک متریال بسیار با دوام و با کیفیت می باشد که از گزینه های اصلی تولید کنندگان محصولات بادی برای تولید محصولات خود است. از قابلیت های این متریال می توان به دوام بالا در مقابل تابش مستقیم خورشید اشاره نمود.

ابعاد تشکیل دهنده این محصول نیز عبارت است از طول: 274 سانتی متر، عرض: 198 سانتی متر و ارتفاع: 137 سانتی متر. این محصول از ابعاد بسته بندی بسیار کم حجمی برخوردار می باشد. مناسب بودن ابعاد بسته بندی محصول، به افراد امکان جابجایی و حمل آسان آن را می دهد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی به سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۷۴ سانتی متر
عرض
۱۹۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۷ سانتی متر
ظرفیت
۲۲۰ لیتر
وزن
۵.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...