استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه مدل 57158

از {{model.count}}

intex 57158 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه از سری استخر بادی کودک های شرکت اینتکس می باشد که یک وسیله سرگرم کننده بسیار جذاب برای کودکان بوده و می توانند به وسیله آن اوقات فراغت بی نظیری را به همراه دوستان خود تجربه کنند. در ادامه جزئیات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه مدل 57158 از تولیدات کمپانی اینتکس بوده که بهترین مارک استخر بادی محسوب شده و در میان استخر بادی بزرگ های این شرکت محبوبیت بالایی را دارد. این محصول دارای فرم کلی مستطیلی شکل بوده و بدنه و دیگر اجزای آن به طرح میوه می باشند. یک عدد سرسره بادی، یک حوضچه عمیق و یک حوضچه کم عمق درون این استخر کودک قرار داده شده است. سرسره بادی این محصول به طرح هندوانه بوده و در قسمت انتهایی آن و دقیقا در قسمت کف استخر یک عدد ضربه گیر و محافظ به رنگ قرمز تعبیه شده است که باعث بالا رفتن ایمنی سرسره شده و از به وجود آمدن مشکل برای کودکان پس از سر خوردن جلوگیری می کند. تحمل وزن این سرسره 80 کیلوگرم بوده و تقریبا تمامی کودکان می توانند به وسیله آن درون استخر بازی بکنند. 

بدنه ای که این استخر بادی بچه گانه دارا می باشد از وینیل بوده و دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید است و در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل خورشید هیچگونه مشکلی برای بدنه آن به وجود نخواهد آمد. تنها مشکلی که می تواند برای بدنه این استخر به وجود بیاید سوراخ شدن در اثر برخورد اجسام تیز می باشد که این مشکل نیز توسط شرکت مستر اینتکس قابل رفع بوده و با خدماتی که به مشتریان گرامی می دهد می تواند محصولات آن ها را تعمیر کند. 

ابعادی که شرکت اینتکس برای این استخر کودک در نظر گرفته است تشکیل شده از طول: 244 سانتی متر، عرض: 191 سانتی متر و ارتفاع: 91 سانتی متر است. تحمل وزن سرسره بادی آن 81 کیلوگرم بوده و وزن محصول نیز 12.5 کیلوگرم می باشد که با وجود ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید برای خرید استخر بادی ارزان و اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
244 سانتی متر
عرض
191 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
وزن
12.5 کیلوگرم
تحمل وزن سرسره
81 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
فقط در کنار سرسره
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...