استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57165

از {{model.count}}

intex 57165 slide baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار ایتنکس مدل 57165 از سری استخر بادی سرسره دار ساخته شده توسط برند اینتکس، دارای آبپاش، حلقه بادی بازی کودک، سرسره و سایه بان می باشد. ابعاد این محصول 201 سانتی متر به طول، 170 سانتی متر به عرض وارتفاعی برابر با 84 سانتی متر دارد. برای خرید استخر بادی سرسره دار می توانید از نمایندگی مستر اینتکس اقدام کنید.

با افزایش طرفداران و خریداران استخر بادی، شرکت های تولیدکننده استخر بادی و محصولات بادی در طراحی های خود نو آوری داشتند که استخر سرسره دار یکی از این نو آوری های موفق می باشد. استخر سرسره دار در طرح های متنوعی تولید شدهاند که مدل 57165 یکی از پر فروش ترین های آن می باشد. این استخر بادی ساخت برند اینتکس می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار عالی و دوام بالایی است.

استخر بادی اینتکس دارای سرسره و آب پاش می باشد، طراحی این استخر بادی بیضی شکل است که دارای ابعادی برابر با 201 سانتی متر به طول، 170 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 84 سانتی متر دارد، ارتفاع این محصول تا بالاترین قسمت استخر بادی ذکر شده است،که ارتفاع مفید این محصول برابر با 20 الی 25 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد. بر روی بدنه استخر بادی یک عدد تمساح بادی آبپاش قرار گرفته شده است که با اتصال شیلنگ آب به آن آبپاش آن فعال می شود.  گفتنی است که علاوه بر آبپاش بر روی این محصول تعدادی محصول بادی مخصوص بازی کودک نیز قرار گرفته شده است.

بدنه استخر بادی سرسره دار اینتکس از پی وی سی وینیل ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار آب از خودش نشان می دهد. کف این استخر بادی نیز از پی وی سی یک لایه ساخته شده است که بر روی آن طرح ماهی چاپ شده است که زیبایی این استخر را دوچندان می کند. برای باد کردن مجموعه بازی بادی اینتکس می توانید از انواع پمپ باد موجود در مستر اینتکس استفاده کنید. برای خرید استخر بادی سرسره دار ایتنکس مدل 57165 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
203 سانتی متر
عرض
173 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
ظرفیت
180 لیتر
وزن
9.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای اسباب بازی بادی
دارای آبپاش و سایبان بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...