استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس مدل 57420

از {{model.count}}

intex 57420 child inflatable pool with sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس با طرح رنگین کمان از سبک ترین استخر بادی تفریحی تابستانی برای کودکان زیر 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بادی خانگی کودک از کف بادشو و نرم برخوردار بوده و سایه بان آن توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این محصول قابل استفاده در برابر نور آفتاب نیز خواهد بود.

استخر بادی سایه بان دار کودک با طرح رنگین کمان یکی از فانتزی ترین استخر بادی تولید شده جهت تفریحات آبی و توپی کودکان زیر 3 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر بادی کودک سایه بان دار در واقع از یک سایه بان بادشو متصل به بدنه اصلی برخوردار بوده که دارای طرح رنگین کمان می باشد به همین دلیل جلوه زیبایی به این محصول داده است. همچنین قسمت کف آن نیز به صورت بادشو و مواج بوده تا محلی نرم و راحت برای نشستن کودکان ایجاد کند. بدنه اصلی، سایه بان و کف بادشو هر کدام توسط دریچه باد مجزا قابل راه اندازی و باد زدن می باشند. این محصول دارای ظرفیت آب 121 لیتری بوده که با فشار آب مناسب به سرعت قابل پر شدن خواهد بود. لازم به ذکر است که ارتفاع ذکر شده تا بالای سایه بان بوده اما ارتفاع محفظه نگهدارنده آب حدود 15 سانتی متر خواهد بود.

استخر بادی رنگین کمان کودک به عنوان یک محصول تفریحی خانگی می تواند به منظور استخر توپ بادی نیز مورد استفاده قرار بگیرد زیرا فضای لازم را برای پر کردن از توپ های کوچک و رنگی دارد. این استخر توسط متریال پلاستیک PVC با روکش وینیل ساخته شده تا ساختار دو لایه را ایجاد کند. بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب ، دما و فشار آب که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده در فضای باز راحت کرده است. از خصوصیت های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به منعطف بودن آن و داشتن وزن سبک و از طرفی قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. جهت خرید استخر بادی سایه بان دار کودک به همراه کف بادش. کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
155 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
ظرفیت آب
121 لیتر
وزن
3.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان متصل شده
دریچه باد مجزا برای قسمت کف و سایه بان
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب کودکان زیر 3 سال
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...