استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار اینتکس مدل 56471

از {{model.count}}

intex 56471 sunshade inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار اینتکس یکی از پر فروش ترین استخر بادی خانگی و تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. استخر بادی کودک اینتکس طراحی بدنه مربعی داشته و با عمق مناسب خود می تواند برای ریلکس کردن بزرگسالان نیز استفاده شود. مهمترین ویژگی این محصول قابلیت جدا کردن سایه بان از بدنه اصلی توسط دکمه های پلاستیکی تعبیه شده می باشد.

استخر بادی سایه بان دار اینتکس کودک یکی از پر فروش ترین استخر بادی مربعی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان به همراه بزرگسالان در فصول گرما بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه به صورت آکواریمی می باشد از همین رو زیبایی خاصی را به این استخر بخشیده است. بدنه اصلی دارای دو دریچه باد برای راه اندازی و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف بوده و مهم تر از هر ویژگی ای، دارای یک سایه بان بادشو با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی است. سایه بانی که به خوبی از برخورد مستقیم نور و گرمای آفتاب به مصرف کنندگان جلوگیری خواهد کرد. قسمت کف استخر نیز به صورت ساده طراحی شده به همین دلیل در صورت به کار بردن در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده شود.

جنس بدنه و متریال ساخت استخر بادی کودک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از روکش شفاف طرح آکواریم در قسمت بیرونی استفاده شده است. این متریال در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده و از طرفی به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این محصول ابعاد 160 در 160 سانتی متر داشته و ارتفاع بدنه استخر نیز به 34 سانتی متر خواهد رسید بنابراین قادر است تا مقدار 386 لیتر آب را در خود جای دهد. این ظرفیت ذکر شده با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان پر خواهد شد. برای خرید استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
160 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
34 سانتی متر
ظرفیت آب
386 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای طراحی آکواریمی
دارای سایه بان بادشو مجزا
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...