استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار اینتکس طرح یونیکورن مدل 57113

از {{model.count}}

intex 57113 unicorn kids pool

تعداد
نوع
1,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار اینتکس طرح یونیکورن یک استخر بادی کودک بوده که توسط intex تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. استخر بادی های اینتکس در واقع بهترین مارک استخر بادی در دنیا بوده که این شرکت سابقه درخشانی در تولید انواع محصولات بادی داشته است. در ادامه مشخصات بیشتری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

استخر بادی سایه بان دار اینتکس طرح یونیکورن مدل 57113 یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین استخر بادی کودک های کمپانی اینتکس می باشد که در سال 2020 تولید شد. این محصول به دلیل ظاهر متفاوت و منحصر به فردی که داشت توانست تا در همان بدو ورودش به بازار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از استخر بادی بچه گانه های این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی خریداران را با جنس بدنه با کیفیت که داشت جلب بنماید. این محصول قابل استفاده در تمامی فضا ها اعم از حیاط، بالکن، حمام و ... بوده و می تواند کودکان را به تفریحات نشاط آوری مشغول کند.

بر روی این استخر بادی اینتکس یک عدد سایه بان تعبیه شده است که این سایه بان دارای ساختار بادی بوده و به طرح رنگین کمان می باشد. فرم کلی استخر نیز به شکل یک اسب تک شاخ می باشد و قسمت کف استخر به صورت بادشو طراحی و تولید شده است و می تواند ایمنی کودکان را در هنگام آبتنی و بازی تامین بنماید. جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل مقاومت بسیار خوبی را در برابر انواع دمای آب و همینطور تابش مستقیم خورشید داشته و هیچ تغییر رنگ و یا تغییر حالتی را در اثر ماندن طولانی مدت در مقابل خورشید نخواهد داد. 

طول این استخر اسب تک شاخ 127 سانتی متر، عرض آن 102 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 69 سانتی متر می باشد. این محصول را می توان در فصل زمستان به عنوان استخر توپ نیز درون اتاق کودک استفاده نمود. شما می توانید این استخر بادی کودک اینتکس را با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی سایه بان دار اینتکس طرح یونیکورن مدل 57113 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان محصولات بادی است که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است و توانسته با طراحی های زیبا و خاص بیشترین سهم فروش بازار را از آن خود کند.اینتکس استخر بادی های متنوعی را تولید کرده است که یکی مناسب با تمامی سنین می باشد، استخر بادی مناسب کودک و نوزاد، استخر بادی نوجوان، استخر بادی بزرگسال که نسبت به ابعادشان کاربرد و دسته بندی آنها مشخص می شود.

اینتکس در همین راستا استخر بادی های کودک را با طراحی متنوع و شاد تولید کرده است که بتواند نظر کودکان را نسبت به خودش جلب کند. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات اینتکس که شامل، استخر بادی، تخت بادی، وان بادی، تشک بادی، استخر پیش ساخته، تشک بادی روی آب هستند را با به روز ترین تاریخ تولید بفروش می رساند. همچنین در این قسمت قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین استخر بادی های تولید شده توسط این برند را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با اطلاعات دقیق و کامل بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری و کودک شما از آن استفاده کند.


طراحی و ساخت استخر بادی سایبان دار کودک طرح یونیکورن

این استخر بادی مناسب برای کودکان و البته نوزادان می باشد به دلیل دارای طراحی خاص و ویژه مناسب برای این سنین می باشد، اما این طراحی چه تفاوتی دارد، اینتکس در ساخت این محصول از سایه بان استفاده کرده است که استخر بادی های سایبان دار مناسب برای استفاده کودکان می باشد، سایبان استخر بادی این امکان را به کودک شما می دهد که بتواند به راحتی در آن آب تنی و بازی کند و در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرد. طراحی این محصول برگرفته شده از اسب تک شاخ می باشد که طراحی بسیار خاصی در بین استخر بادی ها می باشد، با توجه به این طراحی محصول بیشتر مناسب برای کودکان دختر می باشد.

اینتکس در طراحی این محصول از رنگ های شاد و جذاب استفاده کرده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. سایبان این استخر بادی دخترانه اینتکس از رنگ های دم یونیکورن برگرفته شده است که زیبایی این محصول را دو چندان میکند، البته این تلفیق رنگ در یال آن نیز استفاده شده است که بسیار به کام دختران خوش می آید. شایان ذکر است که کف این محصول به صورت باد شو می باشد، راحتی خاصی را برای کودک شما به ارمغان می آورد.


متریال و جنس بدنه استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 57113

به دلیل استفاده کودکان از این محصول اینتکس از بهترین متریال در ساخت آن استفاده کرده است، متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی از پی وی سی وینیل استفاده کرده است، پی وی سی استفاده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و هیچ گونه آسیبی به کودک شما نمی رساند. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، دمای آب و همچنین قابلیت تعمیر نیز دارد. شایان ذکر است که برای اینکه طول عمر استخر بادی شما افزایش پیدا کند بهتر است که قبل از استفاده از محصول و یا باد کردن آن زمین استفاده را تمیز کرده تا شی تیزی به آن برخورد نکند یا از تاتامی و زیرانداز برای استخر بادی استفاده کنید.


ابعاد استخر بادی دخترانه اینتکس طرح یونیکورن سایبان دار

یکی از مهم ترین موضوع در زمان خریداری استخر بادی ابعاد و اندازه آن می باشد، با توجه به فضای شما استخر بادی با ابعادی های مختلف ساخته شده اند، استخر بادی با طراحی، مستطیلی، گرد، بیضی و مربع که این استخر بادی دارای طراحی گرد شکل است. ابعاد کلی این استخر بادی برابر است با 127 سانتی متر به طول، 102 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 69 سانتی متر، ارتفاع این استخر بادی نیز تا بالاترین قسمت آن است و ارتفاع آب خور این استخر بادی کودکانه اینتکس حدود 15 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده وزن کلی این محصول اینتکس برابر با 1.8 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. ابعاد استخر بادی طرح یونیکورن اینتکس این امکان را به شما میدهد که از آن در داخل منزل، بالکن، حیاط و پشت بام استفاده کنید.


باد کردن استخر بادی اینتکس سایبان دار دخترانه مدل یونیکورن

برای باد کردن محصولات بادی ساخته شده توسط اینتکس و بست وی نیازمند خرید پمپ باد مخصوص این برند هستید تا بتوانید به راحتی آن را باد کرده، زیرا پمپ باد محصولات بادی دارای نازل مخصوص باد کردن هستند، انواع پمپ باد ها را می توانید در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مشاهده کنید. اما بهترین پمپ باد مناسب برای این استخر بادی کودکانه اینتکس پمپ باد دستی کوچک و پدالی است که برای خریداری آنها هزینه زیادی نیز پرداخت نمیکنید و قیمت بسیار معقولی دارند و با یک با خرید پمپ باد محصولات بادی میتوانید تمامی محصولات اینتکس را باد کرده و از آن استفاده کنید.


خرید استخر بادی سایه بان دار اینتکس طرح یونیکورن مدل 57113

برای خرید استخر بادی سایبان دار دخترانه اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. همچنین مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

طول
127 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...