استخر بادی

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 57125

از {{model.count}}

baby inflatable pool model intex 57125

تعداد
نوع
2,035,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس طرح وال مدل 57125 یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت بالا از جنس پی وی سی وینیل بوده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. همچنین داشتن سایبان به شما کمک می کند تا استخری سرپوشیده برای کودکان خود فراهم نمایید تا در صورت نیاز در معرض نور مستقیم خورشید نباشند.

استخر بادی اینتکس طرح وال یکی از محصولات پرطرفدار برند اینتکس می باشد که به سبب داشتن بدنه ای مقاوم در برابر تابش مستقیم خورشید و همچنین سایش، به یک محصول اقتصادی و جذاب برای افرادی که نیاز به یک استخر بادی با ابعاد متوسط و مسقف برای دارند می باشد. سایبان تعبیه شده برای محصول می تواند به خوبی یک فضای سرپوشیده در اختیار فرزندان شما قرار دهد تا در صورت نیاز، فرزندان خود را در سایه آن قرار داده و از برخورد نور مستقیم و یا بارش باران در فضاهای باز به دور باشند. استفاده از پی وی سی وینیل با کیفیت در ساخت استخر بادی موجب این شده است تا محصول در برابر فشار و ضربه کودکان شما در هنگام آب تنی و یا استفاده از استخر به مشکل برنخورد و بتوانید بدون نگرانی و مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. 

ابعاد استاندارد و همچنین وزن کم این استخر سایبان دار کودک نیز از ویژگی های آن بشمار می رود که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی محصول را جابجا نموده و در مسافرت ها و یا جابجایی و استفاده از آن در ویلا و یا مکان های دیگر استفاده نمایید. در بسته بندی این استخر بادی کودک یک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید به کمک آن محل موردنظر را علامتگذاری نموده تا در زمان مناسب اقدام به تعمیر آن نمایید یا به کمک همان برچسب به صورت موقتی محصول را تعمیر نموده و از آن استفاده نمایید.

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 57125، استخر بادی این روزها به عنوان یک محصول تفریحی بسیار شاد و مهیج برای کودکان مورد استفاده قرار میگیرد. با خرید استخر بادی می توانید در تابستان و هوای گرم یک تفریح شاد و مهیج برای کودک خود مهیا کنید و کودک شما ساعت طولانی با بازی کردن با این محصول مشغول شود. استخر بادی دارای انواع مختلفی می باشد، که با توجه به ابعاد، نوع طراحی هر کدام دارای یک سری ویژگی های خاص و قابل استفاده برای رده سنی مختلف می باشد. این استخر بادی ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی می باشد که در تولید لوازم بادی توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.

با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین کودکان و یا حتی بزرگسالان اینتکس یک سری استخر بادی با طراحی های خاص و ویژه را روانه بازار کرد تا بتواند نظر افراد را نسبت به خودش جلب کند، در ادامه نقد و بررسی یکی از پر فروش ترین استخر بادی های اینتکس که مدل 57125 می باشد را شرح میدهیم.


طراحی و ساخت استخر بادی سایبان دار اینتکس

همانطور که گفته شد اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در کنار رقبای خود مشغول به تولید انواع لوازم بادی هستند، مهم ترین رقیب اینتکس، بست وی می باشد که در این رقابت هر دو برند استخر بادی و محصولات بادی با طراحی های جدید و بروز را روانه بازار می کنند. طراحی این استخر بادی با بقیه استخر بادی ها متفاوت است، در نگاه کلی این استخر بادی دارای طراحی برگرفته شده از نهنگ می باشد که این موجود در بین کودکان دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد، اینتکس در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذاب استفاده کرده است که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است و نظر هر کودکی را به راحتی نسبت به خودش جلب می کند. بر روی این استخر بادی یک عدد ساییان نیز قرار داده است که در زمان استفاده کودک شما از این استخر بادی، از تابش نور خورشید در امان می ماند و به راحتی می توانید آن را در فضای باز استفاده کنید. اینتکس بر روی این محصول دو دریچه باد قرار داده است که یکی از آنها برای دیواره اصلی استخر بادی و یکی دیگر برای سایبان می باشد.


ابعاد و ظرفیت آب استخر بادی کودک سایبان دار  اینتکس

یکی از مهم ترین عوامل در خرید استخر بادی ابعاد می باشد، در هنگام خرید استخر بادی بیشترین افراد به این موضوع بیشتر از همه دقت میکنند. البته اینتکس و بست وی در ابعاد و اشکال مختلف استخر بادی تولید کرده است که مناسب برای تمامی مکان ها می باشد. ابعاد کلی این استخر بادی برابر است با 211 سانتی متر به طول، 185 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 109 سانتی متر، البته این ارتفاع تا بالاترین قسمت استخر بادی یعنی همان سایبان می باشد. ارتفاع اصلی که می توانید در آن آب بریزید نیز  15 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 120 لیتر می باشد که ظرفیتی مناسب برای استخر بادی کودک می باشد. این استخر بادی اینتکس مناسب برای استفاده کودکان می باشد زیرا ارتفاع آب آن بسیار کم است و خطر غرق شدگی در آن به صفر رسیده است وهمچنین از این استخر بادی می توانید در داخل حمام، داخل منزل، بالکن، حیاط و پشت بام استفاده کنید. وزن کلی این استخر بادی کودکانه اینتکس سایبان دار نیز برابر با 3.5 کیلوگرم می باشد.


متریال و جنس بدنه استخر بادی اینتکس مدل 57125

همانطور که گفته شد این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد، اینتکس با توجه به این موضوع محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید میکند تا هیچ گونه آسیبی به کودک شما نرسد. در این محصول از پی وی سی وینیل استفاده شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر دمای آب و تابش نور خورشید بالاترین مقاومت را از خودش نشان می دهد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد و همچنین قابلیت تعمیر نیز دارد. البته برای استفاده از این محصول بهتر است که محل قرار گیری استخر را به صورت کامل تمیز کرده تا شی تیزی به آن برخورد نکند. تنها آسیبی که پی وی سی ممکن است از آن ببیند، شی تیز و آتش است که اگر از آنها دوری کنیم، محصولات بادی سال های طولانی عمر میکنند.


خرید استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 57125

برای خرید استخر بادی و یا قیمت استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران می باشد که محصو.لات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. همچنین مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد، تمامی محصولات بادی این دو برند را در صورت نیاز به تعمیرات انجام میدهد.

طول
211 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
109 سانتی متر
ظرفیت آب
120 لیتر
وزن
3.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان
دارای برچسب تعمیرات
بدنه مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...