استخر بادی

استخر بادی سایبان دار بست وی مدل 52161

از {{model.count}}

bestway 52161 baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار بست وی یک استخر بادی بچه گانه با طرح صدف می باشد که از کف باد شو برخوردار بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد. این استخر بادی کودک مناسب برای استفاده درون حمام نیز بوده و شما می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید.

استخر بادی سایبان دار بست وی مدل 52161 یک استخر بادی با کف باد شو می باشد که طراحی شده برای کودکان و نوزادان بوده و می توان از ان به عنوان یک اسباب بازی نشاط آور برای کودکان بهره برد. این استخر دارای رنگ بدنه بسیار جذابی بوده که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. ترکیب رنگی این استخر بادی بچه گانه تشکیل شده از رنگ های آبی فیروزه ای و زرد لیمویی می باشد. فرم کلی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و ساختار این استخر به صورت سایبان دار طراحی شده است که یک آپشن بسیار خوب محسوب شده و می تواند از برخورد مستقیم نور خورشید با پوست کودکان و نوزادان جلوگیری کرده و مانع از آفتاب سوختگی آن ها شود.

در قسمت سایبان این استخر کودک تعدادی اسباب بازی به صورت آویز قرار داده شده است که می تواند کودکان را در حین آبتنی سرگرم کند. از این محصول می توان علاوه بر حیاط، درون حمام، بالکن و پشت بام نیز استفاده نمود. چرا که ابعاد بسیار مناسبی داشته و قابل استفاده ر هر فضایی می باشد. همچنین می توان از آن درون اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز بهره مند شد. کف این استخر بادی بچگانه را شرکت بست وی به صورت بادشو طراحی کرده است که علاوه بر فراهم نمودن نشیمنگاهی نرم برای کودکان بتواند مانع از آسیب دیدن آن ها در حین بازی و آبتنی شود. شما می توانید برای خرید استخر بادی و مشاهده قیمت استخر بادی به سایت مستر اینتکس، تنهای نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
109 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
ظرفیت آب
15 لیتر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای اسباب بازی
دارای سایبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...