استخر بادی

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل 58417

از {{model.count}}

intex 58417 sunshade inflatable pool

تعداد
نوع
1,375,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل 58417 یک استخر بادی بچه گانه با کف باد شو می باشد که از طراحی بسیار جذابی برخوردار است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان و نوزادان طراحی گردیده است که برای مشاهده مشخصات دقیق تر آن می توانید به ادامه توضیحات مراجعه بفرمایید.

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل 58417 محصولی جدید و دوست داشتنی، از سری محصولات بادی intex می باشد که جزو کالکشن تابستانه 2023 این شرکت است. ساختار این استخر به صورت سایه بان دار می باشد. این قابلیت می تواند به خوبی از پوست کودکان و نوزادان در برابر تابش خورشید و آفتاب سوختگی مخافظت کند. یکی دیگر از قابلیت های مثبت این استخر بادی کودک این است که قسمت کف آن به صورت باد شو طراحی گردیده است. بادی بودن کف این محصول سبب این امر می شود تا کودکان درون استخر محیطی امن را در اختیار داشته و در هنگام بازی کردن درون استخر صدمه ای نبینند.

سایه بان این استخر بادی بچه گانه به شکل تعدادی درخت نخل می باشد که از تنه ی این درختان حیواناتی همانند میمون، هدهد و آفتاب پرست آویزان می باشند. این عروسک های بادی می توانند برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشند. جنس بدنه این محصول همچون دیگر محصولات بادی اینتکس تولید شده از PVC است. این متریال دوام استخر را بالا برده و از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار می باشد.

این محصول می تواند گزینه ای بسیار عالی برای تفریحات کودکان در فصل تابستان به شمار رود. آن ها می توانند از این استخر داخل حیاط، بالکن، پشت بام و حمام استفاده نمایند. همچنین می توان از آن درون منزل نیز به عنوان استخر توپ نیز بهره مند شد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و مشاهده قیمت استخر بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۸۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۵ لیتر
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای سایبان بادی
ناشناس
70 روز پیش

سلام ببخشید تا چه سنی قابل استفاده هست؟

Saeed
66 روز پیش

سلام خدمت شما
تا ۳ سال مناسبه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...