استخر بادی

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل 57115

از {{model.count}}

intex 57115 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار اینتکس استخری با طراحی بسیار جذاب و خاص می باشد که توسط شرکت اینتکس، یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر جهان تولید شده است. این محصول قابل استفاده درون حمام، حیاط و یا بالکن می باشد. طراحی آن به صورت سایبان دار بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر بادی را مطالعه بفرمایید.

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل 57115 از دیگر تولیدات شرکت اینتکس در سال 2019 بوده که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از استخر بادی های پر فروش در دنیا تبدیل شود. این محصول از سری استخر های سایبان دار شرکت اینتکس محسوب شده که مناسب استفاده درون فضای باز می باشد و از برخورد نور مستقیم خورشید با بدن فرزند دلبندتان جلوگیری می کند.

سایه بان این محصول به شکل هشت پا بوده و رنگ آن نیز سبز می باشد. قسمت حوضچه ی استخر به رنگ سفید بوده و از تعدادی طرح های موجودات دریایی برخوردار است. جنس بدنه آن همانند سایر استخر های این شرکت تولید شده از PVC بوده که از کیفیت و ضخامت مناسبی برخوردار می باشد و به خوبی می تواند در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب از خود مقاومت بالایی نشان بدهد.

قسمت کف این استخر بادی بچه گانه اینتکس نیز به صورت بادشو طراحی شده است که سطحی بسیار نرم و راحت را براب کودکان فراهم ساخته و همچنین ایمنی محصول را هم بالا برده است تا از بروز مشکل برای کودکان در حین آبتنی و افتادن آن ها به درون استخر جلوگیری کند. ابعاد این استخر کودک متشکل از قطر: 104 سانتی متر و ارتفاع: 102 سانتی متر می باشد. همچنین ظرفیت آب آن 45 لیتر بوده و وزنی نزدیک به 2 کیلوگرم را دارا است. شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد این استخر بادی کودک با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
104 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
ظرفیت آب
45 لیتر
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...