استخر بادی

استخر بادی رینگی کودک بست وی مدل 51128

از {{model.count}}

intex 51128 3 ring inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک گرد بست وی با کف بادشو از کوچکترین استخر بادی تفریحی کودکان 1 الی 3 سال بوده که برای استفاده در منزل، فضای باز و همچنین جهت استفاده در حمام به عنوان وان بادی کودک کاربرد خواهد داشت. این محصول بدنه سه رینگی با رنگ های شاد و کودک پسندانه داشته و توسط کوچکتری پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود. استخر بادی کوچک بست وی در سایز های بزرگ تر نیز تولید و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک بست وی مدل سه رینگ یکی از کوچکترین استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در سایز بندی های مختلفی تولید شده است. این محصول مانند مدل های بزرگتر خود طراحی بدنه گرد داشته و از سه حلقه بادشو به هم متصل شده برخوردار است که هر رینگ یا حلقه بادشو از دریچه هوای مجزایی بهره مند می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب در این استخر بادی بست وی می توان به کف بادشو با ساختار مواج اشاره کرد. این قسمت از بدنه نیز توسط دریچه باد مجزا راه اندازی شده و باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای نشستن فرزندان شما می شود.

ابعاد راه اندازی شده استخر کف بادی کودک برابر با (قطر: 70 سانتی متر، ارتفاع: 24 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 41 لیتر آب را به راحتی در خود جای دهد از همین رو برای استفاده کودکان زیر 3 سال مناسب خواهد بود. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی متریال سبک، منعطف و کم حجم می باشد. این متریال در ابعاد های کوچکتری قابل جمع شدن بوده و حتی از قابلیت تعمیر برخوردار است. استخر بادی ارزان قیمت کودک با توجه به طراحی، سایز و وزن سبک 440 گرمی خود می تواند برای استحمام کودکان در حمام نیز کاربردی باشد. برای خرید استخر بادی کودک بست وی با کف بادشو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۲۴ سانتی متر
ظرفیت آب
۴۱ لیتر
وزن
کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای کف بادشو
چسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...