استخر بادی

استخر بادی خانوادگی جیلانگ مدل 17222

از {{model.count}}

jilong 17222 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانوادگی جیلانگ یکی از انواع استخر بادی با طراحی بدنه 5 ضلعی جهت تفریحات آبی کودکان و آفتاب گرفتن سنین بزرگسال در آب دارای ساختار کف ساده به همراه بدنه دو جداره و مقاوم با قابلیت تکیه دادن. دارای ظرفیت آب بالا قابل استفاده در فضای باز عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر بادی خانوادگی با طرح ستاره از پر فروش ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی تابستانی سنین مختلف از جمله کودکان بوده که توسط شرکت جیلانگ عرضه شده است. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه اصلی به صورت 5 ضلعی بوده و دارای دو دریچه باد جهت راه اندازی و باد زدن به استخر می باشد. قسمت کف استخر بادی خانگی جیلانگ به صورت ساده طراحی شده و یک دریچه تخلیه آب در این قسمت تعبیه شده است تا برای تعویض و تخلیه آب کار راحت تری در پیش داشته باشید بنابراین در صورت استفاده از این محصول در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده کنید. استخری که دارای ابعاد (طول: 201 سانتی متر ، عرض: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 47 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 447 لیتر آب را در درون خود جای دهد.

استخر بادی بزرگ جیلانگ ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که رایج ترین متریال مورد استفاده در تولید انواع محصولات بادی می باشد. این نوع جنس بدنه بر خلاف ضخامت کم خود در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده همزمان در برابر نور آفتاب هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این بدنه انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن می باشد. از طرفی از ویژگی و قابلیت تعمیر نیز برخوردار بوده تا هر زمان محصول شما آسیب دید به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. جهت خرید استخر بادی خانوادگی جیلانگ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش نهایی ، محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
201 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
ظرفیت آب
447 لیتر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو جداره
دارای دو دریچه باد
قابل استفاده برای سنین مختلف
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...