استخر بادی

استخر بادی خانوادگی بست وی مدل 54150

از {{model.count}}

bestway 54150 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانوادگی بست وی یکی از بزرگترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی سنین مختلف تولید شده است. این محصول دارای طراحی بدنه مستطیلی با دیواره دو جداره بوده که توسط دو دریچه هوای مجزا باد می شود. استخری با کف ساده به همراه دریچه تخلیه جهت تعویض راحت تر آب که می تواند گزینه مناسبی برای آفتاب گرفتن سنین بزرگسال در آب باشد.

استخر بادی خانوادگی بست وی با طراحی بدنه مستطیلی، یکی از بزرگترین استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای عمق مناسب جهت استفاده سنین مختلف خواهد بود. این استخر بادی بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان و همچنین آفتاب گرفتن سنین بزرگسال در آب می باشد. دیواره های بدنه اصلی ساختار دو جداره داشته و می توانید با خیالی راحت به آنها تکیه دهید. همچنین جهت تعویض و تخلیه راحت تر آب یک دریچه تخلیه در قسمت کف تعبیه شده است. بدنه اصلی شامل دو دریچه هوای دابل لاک بوده که امکان راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی را فراهم می سازد. لازم به ذکر است که جهت استفاده در هر سطوحی، به دلیل ساده بودن قسمت کف، بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید.

استخر بادی بزرگ خانگی بست وی ابعاد راه اندازی شده ای برابر با (طول: 305 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) داشته از همین رو قادر است تا مقدار 850 لیتر آب را در خود جای دهد. ابعاد ذکر شده تممام قسمت های باد شده را در بر گرفته از همین رو ابعاد فضای داخلی از هر طرف حدود 20 سانتی متر کمتر خواهد بود، اما با این وجود فضای لازم را برای استفاده چند نفر به صورت همزمان فراهم می سازد. این استخر تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که فشار ناشی از وزن آب را به خوبی تحمل می کند. این متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین به راحتی آسیب پذیر نخواهد بود. جهت خرید استخر بادی خانوادگی بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی و حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۳۰۵ سانتی متر
عرض
۱۸۳ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
ظرفیت
۸۵۰ لیتر
وزن
۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...