استخر بادی

استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل 56475

از {{model.count}}

intex 56475 family inflatable pool

تعداد
نوع
2,900,000
2,600,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل 4 نفره یکی از پر فروش ترین استخر بادی بزرگ اینتکس به همراه 4 عدد صندلی بادی سرخود با قابلیت راه اندازی مجزا و دو محفظه قرار گیری بطری مناسب برای تفریحات آبی در منزل ، ویلا و باغ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر بادی خانوادگی اینتکس یکی از پر طرفدار ترین استخر بادی تفریحی در منزل ، ویلا و باغ بوده که برای خانواده های کم جمعیت به منظور تفریحات آبی روزمره بخصوص در فصول گرما توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی دارای طراحی بدنه مربعی شکل بوده که از 4 صندلی و تکیه گاه بادشو به صورت متصل شده به بدنه برخوردار می باشد. صندلی و تکیه گاه های بادشو دارای دریچه باد مجزا بوده به همین دلیل می توان در مواقع مورد نظر از باد کردن آنها خودداری کرد.

ساختار بدنه به گونه ای بوده که فضای لازم را برای جای دادن افراد در سنین مختلف فراهم ساخته و با توجه به داشتن ابعاد باد شده (طول: 229 سانتی متر ، عرض: 229 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) نگرانی بابت جای گرفتن افراد بزرگسال نخواهد بود. این ابعاد تمامی قسمت های باد شده را در بر گرفته از همین رو ابعاد داخلی مقداری کمتر از ابعاد ذکر شده خواهد بود. گفتنی است که مقدار ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده از همین رو ارتفاع تا لبه استخر حدودا 45 سانتی متر خواهد بود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب این استخر برابر با 590 لیتر بوده که نشان دهنده حجم بالای فضای داخل بدنه اصلی می باشد.

استخر بادی 4 نفره اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که از دو نوع روکش وینیل مات و وینیل شفاف برای قسمت بیرونی استفاده شده است. PVC رایج ترین متریال استفاده شده در انواع استخر بادی و تمامی محصولات بادی بوده زیرا دارای مزیت هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و فشار ناشی از تکیه دادن افراد را نیز به دلیل داشتن بدنه دو جداره تحمل خواهد کرد.

جهت راه اندازی و باد زدن به این استخر بادی ویلا اینتکس کافیست به همراه محصول خود از فروشگاه مستر اینتکس یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد مربوطه را وصل و سپس اقدام به باد زدن کنید تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خرید استخر بادی خانوادگی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی خانوادگی 4 صندلی اینتکس مدل 56475 یکی از محصولات پرطرفدار در محصولات بادی اینتکس می باشد که به سبب داشتن نشیمن بادی و تکیه گاه توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. ابعاد استاندارد و بدنه مقاوم نیز از دیگر ویژگی های این کالا بشمار می رود.


طراحی و ساخت

استخر بادی خانوادگی اینتکس دارای طراحی مربع شکل بوده و دارای ۲۲۹ سانتی متر طول و عرض و ۶۶ سانتی متر ارتفاع می باشد که می تواند ابعاد استانداردی برای تفریحات آبی دسته جمعی باشد. البته این ارتفاع تا بالاترین قسمت استخر بوده و عمق آب این محصول ۴۵ سانتی متر می باشد و برای کودکان نیز قابل استفاده خواهد بود. در داخل این استخر بادی اینتکس 4 عدد صندلی بادی وجود دارد که در 4 گوشه استخر قرار داده شده است و نشیمن نرمی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید در هنگام استفاده از راحتی دوچندانی برخوردار شوید. در قسمت بالایی این صندلی ها تکیه گاه بادی نیز تعبیه شده تا در هنگام نشستن سر و گردن خود را به آن تکیه دهید.


جنس بدنه استخر بادی

یکی از ویژگی های مثبت این استخر بادی استفاده از پی وی سی وینیل دولایه در تولید بدنه آن می باشد که سبب دوچندان شدن مقاومت محصول شده است و در هنگام ضربه و فشار آب در هنگام استفاده، مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد. وینیل استفاده شده برای بدنه محصول بطور کامل در برابر آفتاب و شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و می توانید از این استخر بادی در حیاط،‌ باغ و ویلا نیز استفاده کنید. البته بسیاری از این محصول به سبب داشتن ابعاد استاندارد و مناسب در بالکن و تراس نیز استفاده می کنند.بخش کف این استخر از یک لایه پی وی سی تشکیل شده است و به سبب بالا رفتن تحمل وزن بادشو نمی باشد.


استخر بادی بزرگ اینتکس


وزن، ظرفیت و سایر ویژگی ها

استخر بادی مربعی intex دارای وزن حدودا ۷ کیلوگرمی می باشد که به شما در جابجایی محصول کمک بسزایی خواهد نمود و شما می توانید در صورت عدم استفاده نیز به راحتی محصول را خالی از آب و باد کرده و جابجا نمایید. برای خالی کردن آب استخر نیز در بخش کف محصول یک شیر تخلیه تعبیه شده است تا بتوانید به سادگی استخر را خالی نموده و بسته بندی کنید یا به مکانی دیگر منتقل کنید. همچنین ظرفیت آب استخر به سبب داشتن ابعاد بزرگ و ارتفاع ۴۵ سانتی متری به ۵۹۰ لیتر می رسد که البته می توان گفت به نسبت ابعاد، یک ظرفیت مناسب و قابل قبول می باشد. 


پرسش های متداول

  • آیا امکان استفاده از این استخر به عنوان استخر توپ وجود دارد؟

بله. ابعاد و حجم بزرگ فضای داخل این استخر به شما اجازه می دهد تا از این محصول به عنوان استخر توپ بادی استفاده نمایید. در کنار این موضوع، می توانید با عدم باد کردن صندلی های متصل به بدنه فضای داخل را برای پر کردن توپ بیشتر کنید.

  • مزیت استفاده از این استخر برای بزرگسالان در چیست؟

این استخر برای ریلکس کردن در آب و در مقابل نور آفتاب تولید شده از همین رو برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود در نتیجه خاصیت آبدرمانی سطحی را برای مصرف کنندگان خواهد داشت.


جمع بندی

استخر بادی خانواده اینتکس دارای بدنه ای مقاوم در برابر آفتاب و پوسیدگی و همچنین مقاوم در برابر ضربه و فشار های ناشی از استفاده بوده و یک محصول  با کیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد. ابعاد استاندارد و ظرفیت آب مناسب، وزن کم و جابجایی ساده محصول نیز از دیگر ویژگی های آن بشمار می روند. تعبیه صندلی و تکیه گاه بادی نیز از سایر ویژگی های این کالا محسوب می شود که در داشتن تفریحی لذت بخش موثر خواهد بود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا راهنمایی در مورد خرید انواع استخر بادی می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
229 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
ظرفیت آب
590 لیتر
وزن
6.9 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای 4 صندلی بادشو متصل
دارای دو محفظه بطری
مناسب برای سنین مختلف
دارای تکیه گاه بادشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...