استخر بادی

استخر بادی خانواده بست وی مدل 54158

از {{model.count}}

bestway 54158 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانواده بست وی یکی از پر فروش ترین استخر بادی تولید شده برای استفاده سنین مختلف به همراه صندلی و تکیه گاه بادی متصل به بدنه تولید شده توسط شرکت بست وی با کیفیت ساخت بالا قابل استفاده در فضای باز عرضه توسط نمایندگی اینتکس

استخر بادی خانواده بست وی یکی از انواع استخر بادی خانگی تولید شده در مدل صندلی دار بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. استخر بادی صندلی دار بست وی شامل یک صندلی بادی تکیه گاه دار متصل به استخر بوده که در داخل بدنه تعبیه شده و توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این صندلی بادی دارای تحمل وزن بالایی بوده به همین دلیل افراد بزرگسال نیز می توانند از این صندلی تیکه گاه دار استفاده کنند. این محصول دارای ابعاد (طول: 231 سانتی متر ، عرض: 229 سانتی متر ، ارتفاع: 63 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 299 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو تنها به منظور تفریحات آبی قابل استفاده خواهد بود.

گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه صندلی بوده از همین رو عمق استخر مقداری از ارتفاع ذکر شده کمتر خواهد بود. استخر بادی بست وی دارای بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که از روکش مات و شفاف برای آن استفاده شده است به همین دلیل ساختار دو لایه را ایجاد کرده تا در برابر دما و فشار متفاوت آب مقاوم باشد. از طرفی نور آفتاب نیز آسیبی به این استخر در هنگام استفاده وارد نکرده تا با خیالی راحت در فضای باز از این محصول استفاده نمایید.

این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بوده به همین جهت در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر بادی خانواده بست وی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
231 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
ظرفیت آب
299 لیتر
وزن
6.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای صندلی بادی متصل
قابل استفاده برای سنین مختلف
دارای ساختار دیواره دو جداره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...