استخر بادی

استخر بادی خانواده اینتکس مدل 57495

از {{model.count}}

Intex family inflatable pool model 57495

تعداد
نوع
3,410,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانواده اینتکس مدل 57495 از محصولات بزرگ و پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که به سبب داشتن ابعادی بزرگ و وزن کم، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول به شما این امکان را می دهد تا با کمترین مقدار هزینه یک استخر بادی برای تفریحات آبی ۵ الی ۶ نفر نفر در اختیار داشته باشید.

استخر بادی بزرگ اینتکس که به استخر بادی خانواده نیز شناخته می شود، از محصولات با کیفیت و پرطرفدار برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید داشته که این بدنه از پی سی سی وینیل ضخیم تشکیل شده است. از ویژگی‌ های مثبت این استخر بادی می‌ توان به ابعاد استاندارد و بزرگ آن اشاره نمود که می تواند یک استخر بادی با فضای کافی برای ۵ الی ۶ نفر و تفریحات آبی این تعداد افراد مهیا کند.  وزن کمتر از ۷ کیلوگرم این استخر شرکت اینتکس نیز می تواند یکی از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌ رود که این ویژگی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به سادگی این استخر بادی را جابجا نموده و به همراه خود در مسافرت ها، ویلا و باغ خود استفاده نمایید.

 ظرفیت استاندارد این استخر بادی نیز به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی محصول را در کمترین زمان ممکن پر از آب نموده و از آن استفاده نمایید البته در این بین می توان به شیر تخلیه تعبیه شده در کف این محصول نیز اشاره نمود که به تخلیه سریع استخر کمک به سزایی خواهد نمود، که البته بسیاری از استفاده کنندگان پس از استفاده به کمک اتصال یک شلنگ آب به شیر تخلیه از آب استخر برای آبیاری گیاهان خود استفاده می کنند. ارتفاع ۵۶ سانتی متری این محصول نیز از نقاط مثبت آن به شمار می‌رود که شما را از خرید استخر های بزرگتر برای داشتن ارتفاع بیشتر بی نیاز خواهد نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این استخر بادی شرکت اینتکس می توانید با مشاورین فروش مستر اینتکس تماس برقرار نمایید

استخر بادی خانواده اینتکس مدل 57495 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است، در سبد محصولات اینتکس می توانیم محصولات متنوعی نظیر تشک بادی، تخت بادی، استخر بادی، وان بادی و .... را یافت که استخر بادی به عنوان پر فروش ترین و محبوب ترین این محصولات می باشد، استخر بادی ها دارای انواع مختلفی هستند که مناسب برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد که در این مطلب قصد داریم تا یکی از پر فروش ترین استخر بادی های موجود در بازار را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با اطلاعات دقیق و کامل نسبت به خرید آن اقدام کنید. با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح شاد و مهیج برای کودک خود یا خودتان فراهم کنید و در ایام تابستان و هوای گرم از آن برای آبتنی استفاده کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.


طراحی و ساخت استخر بادی اینتکس خانواده مدل 57495

همانطور که در عنوان این استخر بادی پیداست، این محصول مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد، طراحی این استخر بادی به صورت مربع می باشد که در ظلع آن به سمت داخل زاویه دار شده است که جلوه زیبا و جذابی را به استخر شما می دهد. این استخر بادی دارای سه لایه باد شو مجزا نسبت به یک دیگر می باشد که هر کدام به صورت مجزا نسبت به یک دیگر باد می شوند. شایان ذکر است که این مورد موجب افزایش طول عمر استخر بادی می باشد و همچنین ایمنی آن را نیز بالا می برد. هر لایه باد شو توسط پرس چسبی به لایه دیگر متصل شده است که در صورت بزرو آسیب عیب یابی آن بسیار راحت می شود. اینتکس در ساخت این محصول از رنگ آبی نیلی استفاده کرده است که جذابیت این محصول را بسیار افزایش داده، این رنگ جذاب این محصول را در بین تمام رده سنی پر فروش کرده است.


ابعاد و ظرفیت استخر بادی مربعی اینتکس مدل 57945

ابعاد یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید استخر بادی می باشد، زیرا شما با نسبت به ابعاد فضای خالی خودتان اقدام به خرید استخر بادی خواهید کرد، استخر بادی بر اساس ابعاد به چندین نوع تقسیم بندی می شوند. استخر بادی کودک و نوزاد که عمدتا دارای ابعاد کوچک و ارتفاع زیر 25 سانتی متر هستند. استخر بادی نوجوان که ابعاد متوسطی دارند و ارتفاع آنها کمتر از 50 می باشد و استخر بادی خانواده که ابعاد آن بزرگ و ارتفاع آن بیشتر از 50 سانتی متر می باشد. ابعاد این استخر بادی اینتکس مدل خانواده برابر است با 229 سانتی متر به طول، 229 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی خانواده می باشد. میزان ظرفیت آب این استخر بادی با توجه به ابعاد ذکر شده برابر با 1250 لیتر آب است که برای راحت تر خالی شدن آب این محصول اینتکس بر روی آن شیر تخلیه قرار داده است. وزن کلی این استخر بادی با توجه به ابعاد ذکر شده برابر با 6700 گرم است که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.


متریال و جنس بدنه استخر بادی خانواده اینتکس مدل 57495

همانطور که گفته شد استخر بادی به عنوان یک محصول پر طرفدار در بین عموم مردم مورد استفاده قرار میگیرد، پس از این رو متریال استفاده شده در ساخت آن بسیار مهم می باشد و شرکت های تولیدکننده این محصول سعی بر این داشتند که با تولید محصولات با بالاترین کیفیت و همچنین بهترین طراحی نظر افراد را نسبت به خودشان جلب کنند و سهم فروش خود را در بازار افزایش دهند. متریال استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی وینیل می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر دمای آب و همچنین فشار بالاترین مقاومت را نسبت رقبا نشان می دهد و همچنین به همین دلیل طول عمر بسیار بالاتری نیز دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول فابلیت تعمیر مجدد را به شما می دهد، یعنی در صورت بروز هر گونه آسیب می توانید آن را مجدد تعمیر کرده و از آن استفاده کنید. البته در صورت برخورد شی تیز این محصول مورد آسیب قرار می گیرد و یا در صورت برخورد شعله حرارت مستقیم.

استخر بادی خانواده اینتکس


خرید استخر بادی خانواده اینتکس مدل 57495

برای خرید و استعلام قیمت این استخر بادی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید. این استخر بادی یک خرید آیده ال برای کود شما و یا خود شما خواهد بود و کودک شما می تواند ساعات طولانی با این محصول سرگرم باشد و یا در فصل زمستان از آن به عنوان استخر توپ استفاده کنند. لازم بذکر است که فروشگاه مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی نیز برقرار کرده است که انواع محصولات بادی شما را به نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۲۹ سانتی متر
عرض
۲۲۹ سانتی متر
ارتفاع
۵۶ سانتی متر
ظرفیت آب
۱۲۵۰ لیتر
وزن
۶.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ای مقاوم در برابر نور خورشید
طراحی موج دار
وزن کم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...