استخر بادی

استخر بادی خانواده اینتکس مدل 57181

از {{model.count}}

intex 57181 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانواده اینتکس یکی از پر فروش ترین استخر بادی با طراحی بدنه مستطیلی و عمق بالا مناسب برای تفریحات آبی روزمره کودکان و بزرگسالان و خانواده های کم جمعیت عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی خانواده اینتکس با بدنه دو رنگ یکی از بزرگ ترین استخر بادی با طراحی بدنه مستطیلی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی روزمره کودکان و بزرگسالان و همچنین خانواده های کم جمعیت در فضای باز و بسته عرضه شده است. استخر بادی بزرگ اینتکس در واقع دارای ابعاد (طول: 229 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که امکان جای دادن دو الی سه نفر بزرگسال را در خود خواهد داشت. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را در بر گرفته از همین رو فضای مفید داخلی مقداری از ابعاد ذکر شده کمتر خواهد بود.

ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه بوده از همین رو جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را حدود 40 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب این محصول به 600 لیتر رسیده که برای پر کردن آب با فشار آب بالا تنها چند دقیقه زمانبر خواهد بود. ساختار قسمت کف به صورت ساده و دو لایه بوده که یک دریچه تخلیه آب برای این قسمت در نظر گرفته شده است تا کار را برای مصرف کنندگان راحت کند. در صورت استفاده در فضای باز و روی سطوح سخت بهتر است از زیرانداز مطمئن برای آن استفاده نمایید.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین نوع متریال به کار برده شده در انواع استخر بادی بزرگ می باشد. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی راحت از این استخر بادی اینتکس در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی های مهم در این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد از همین رو در صورت وارد شدن آسیب به هر نقطه ای از بدنه توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود.

این محصول توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی به راحتی قابل راه اندازی خواهد. پمپ باد این محصولات را می توانید از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کنید. برای خرید استخر بادی خانواده اینتکس کافیست این کالا را در سایت نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش نموده و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل گرفت.

طول
229 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت آب
600 لیتر
وزن
13.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل دو لایه
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو رنگ
دارای دیواره مقاوم
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...