استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 91018

از {{model.count}}

bestway 91018 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 91018 یک وسیله تفریحی نشاط آور و دوست داشتنی برای کودکان به شمار رفته که قابل استفاده به عنوان وان حمام نوزاد نیز می باشد. این استخر بادی ارزان تولید شده از وینیل است. قطر آن 70 و ارتفاع آن نیز 30 سانتی متر می باشد. مشخصات بیشتر آن را می توانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 91018 یک استخر بادی ارزان با طرح میکی موس می باشد که توسط شرکت bestway در سال 2022 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. این محصول برای کودکان و نوزادان طراحی شده است و می تواند وسیله ای بسیار خوب برای تفریحات آبی آن ها در فصل تابستان به شمار رود. از این استخر بادی کودک می توان داخل حیاط، پشت بام، بالکن، حمام و ... استفاده نمود. همچنین این استخر قابل استفاده به عنوان استخر توپ، داخل اتاق کودک نیز می باشد.

ساختار این محصول دایره ای شکل بوده و به صورت رینگی سه طبقه طراحی شده است. حلقه بالایی آن به رنگ زرد و دیواره آن نیز دارای طرح شخصیت های کارتون میکی موس می باشد. قسمت دیواره داخلی این استخر نیز به رنگ سفید بوده و قسمت کف آن به رنگ آبی است. این استخر بادی بچه گانه تولید شده از وینیل می باشد. این متریال از دوام بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار است. این قابلیت سبب می شود تا سالیان سال بتوان از این محصول استفاده نمود.

استخر بادی ارزان بست وی دارای ابعادی از جمله قطر: 70 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر می باشد. همچنین این محصول قابل استفاده به عنوان وان حمام نوزاد نیز است. شما می توانید برای خرید استخر بادی و همینطور مشاهده قیمت استخر بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
ظرفیت
۳۸ لیتر
وزن
۴۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...