استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51103

از {{model.count}}

bestway 51103 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه بست وی مدل سه رینگ رنگی، از پر فروش ترین استخر بادی برای تفریحات آبی و توپی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده کودکان بالای 2 سال تولید شده است. این محصول دارای کف بادشو با طراحی مشبک بوده و به دلیل متریال با کیفیت می توان از آن در فضای باز استفاده نمود.

استخر بادی بچگانه بست وی با کف بادشو یکی از پر کاربرد ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در خانواده مدل های سه رینگ رنگی قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 211 لیتر آب را در خود جای دهد. این ابعاد و ظرفیت فضایی مناسب برای پر کردن استخر از توپ را نیز فراهم ساخته به همین دلیل می توان از آن به عنوان استخر توپ استفاده نمود.

همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه اصلی شامل سه رینگ بادشو به هم متصل شده بوده که هر رینگ دارای یک دریچه باد مجزا می باشد. کف بادشو با طراحی مشبک از مزیت های دیگر این استخر محسوب شده باعث ایجاد محلی راحت و نرم برای نشستن فرزندان شما خواهد شد. قسمت کف نیز خود از دریچه باد مجزا بهره می برد بنابراین برای راه اندازی استخر بادی کودک می بایست از 4 دریچه هوای جداگانه اقدام به باد زدن کرد.

جنس و متریال ساخت استخر بادی سه رینگ کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و به دلیل وزن 1.6 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. از دیگر ویژگی های جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. برای خرید استخر بادی بچگانه بست وی با کف بادشو می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
ظرفیت
۲۱۱ لیتر
وزن
۱.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...