استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51061

از {{model.count}}

bestway 51061 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51061 یک استخر بادی کودک می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این استخر دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و ابعاد آن نیز تشکیل شده است از قطر: 61 سانتی متر و ارتفاع: 15 سانتی متر. در ادامه اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده خواهید نمود.

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51061 محصولی جدید و بسیار با کیفیت از سری تولیدات شرکت bestway می باشد که اخیرا تولید و روانه بازار محصولات بادی شده است. این استخر بادی کودک به دلیل ابعاد مناسبی که دارد قابل استفاده در تمامی فضا ها، حتی درون حمام نیز می باشد. این محصول در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده است. در قسمت کف استخر اشکال کارتنی قرار داده شده است که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای ساختار دایره ای شکل بوده و دیواره آن به صورت رنگی طراحی شده است. جنس بدنه استخر بادی بچه گانه بست وی همانند دیگر محصولات بادی تولید شده ی این شرکت، از وینیل ساخته شده است. وینیل یا PVC از مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و از دیگر مزایای آن می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود.

از این محصول می توان درون حیاط، بالکن، پشت بام و همینطور حمام نیز استفاده نمود. لازم به ذکر است که در فصول سرد سال، قابل استفاده به عنوان استخر بادی توپ درون منزل می باشد. ابعاد استخر کودک نیز تشکیل شده است از قطر: 61 سانتی متر و ارتفاع: 15 سانتی متر. ابعاد بسته بندی این محصول نیز به گونه ای بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق وبسایت فروشگاه اینتکس اقدام کرده و یا با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۶۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۵ سانتی متر
ظرفیت
۲۱ لیتر
وزن
۲۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...