استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51043

از {{model.count}}

bestway 51043 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه بست وی که از سری استخر بادی گرد های کمپانی بست وی می باشد تولید سال 2020 بوده و از کیفیت بدنه بالایی برخوردار است. این استخر بادی کودک گزینه مناسبی برای تفریح وسرگرمی کودکان در فصول گرم سال می باشد که می توانند به وسیله آن تفریحات آبی نشاط آوری را سپری بنمایند. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51043 یکی از سری تولیدات بسیار با کیفیت و زیبای شرکت بست وی می باشد که توانسته است به کمک همین کیفیت و زیبایی توجه افراد زیادی را در دنیا به خود جلب کرده و به یکی از استخر بادی های پر فروش و محبوب تبدیل شود. این محصول یک گزینه ی مناسب به عنوان هدیه برای کودکان و نوجوانان محسوب می شود. چرا که استخر بادی یک جایگزین خوب برای بازی های بی تحرک رایانه ای بوده و می تواند تفریحات متعدد و نشاط آوری را برای کودکان و نوجوانان فراهم بکند.

فرم کلی این استخر بادی بست وی به صورت گرد بوده و دیواره آن به صورت رینگی شفاف طراحی شده است. قسمت کف آن از قابلیت باد شو برخوردار نمی باشد. چرا که حجم آبی که درون این محصول قرار می گیرد بسیار زیاد بوده و موجب ترکیدن کف این استخر می شود. به همین سبب شرکت بست وی کف این استخر را به صورت تک لایه طراحی کرده تا از به وجود آمدن مشکلاتی همانند سوراخ شدن جلوگیری بکند. جنس بدنه این استخر نیز همانند سایر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. ابعاد آن نیز 200 × 53 سانتی متر بوده و ظرفیت آب آن 937 لیتر می باشد. شما می توانید این استخر بادی کودک را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

قطر
200 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
ظرفیت آب
937 لیتر
وزن بسته بندی
3.4 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...