استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 59469

از {{model.count}}

intex 59469 kids inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه گرد اینتکس به همراه توپ بادی و حلقه بادی از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده و می تواند یک گزینه ی بسیار خوب برای اوقات فراغت کودکان باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر بادی کودک را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 59469 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد همانطور که میدانید اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد با توجه به افزایش تولیدات استخر بادی شرکت های تولیدکننده استخر بادی طرح های متنوعی را تولید و روانه بازار کردند که بتوانند رقابت خوبی را بقیه شرکت ها داشته باشند ساختار این استخر بادی به صورت سه رینگی می باشد که رایج ترین نوع طراحی در استخر بادی می باشد.

بر روی بدنه این استخر بادی طرح ماهی چاپ شده است که زیبایی خاصی را بوجود آورده است و به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. ابعاد این استخر بادی برابر است با 132 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 28 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد شایان ذکر است که همراه این استخر بادی یک عدد توپ و حلقه قرار گرفته شده است. جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت بی نظیری دارد و مقاومت بالایی در برابر فشار آب و دمای آب از خودش نشان می دهد پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه بوده که کاملا ضد حساسیت و بدون بو می باشد.

برای خرید این استخربادی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. برای باد کردن این استخر بادی می توانید از پمپ باد اینتکس استفاده کنید شایان ذکر است که هر سه لایه ی این محصول به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند که یک مزیت بزرگ محسوب می شود گفتنی است که از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 59469 از سری استخر بادی های ساخته دشه توسط برند اینتکس می باشد، این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد که در ادامه قصد داریم تا بصورت مفصل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. استخر بادی یک محصول تفریحی برای کودکان و بزرگسالان می باشد که با خرید استخر بادی می توانید اوقات فراغت خوشی را برای کودک خود در فصل گرما مهیا کنید. البته استخر بادی دارای انواع مختلفی می باشد که مناسب برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز می باشد. اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که محصولات خود را در دسته بندی های مختلفی نظیر وان بادی، قایق بادی، تخت و تشک بادی، استخر پیش ساخته و.... تولید کرده است و توانسته سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کند.


طراحی و ساخت استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 59469

طراحی و ساخت این استخر بادی بسیار شبیه به اکثر استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس و بست وی می باشد، که به شکل گرد ساخته شده است، بدنه اصلی استخر بادی متشکل از 3 لایه باد شو است به یک دیگر متصل است که هر لایه این استخر بادی به صورت مجزا نسبت به لایه دیگر باد می شود. شایان ذکر است که در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند، البته طرح کلی برگرفته شده از میوه های استوایی است که بسیار طرحی زیبا و خاص است. کف این محصول به صورت ساده طراحی شده است که ماندگاری آن را به حدی افزایش میدهد. 


ابعاد استخر بادی کودک اینتکس 59469

ابعاد یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. ابعاد این استخر بادی اینتکس برابر است با 132 سانتی متر به قطر و 28 سانتی متر به ارتفاع که ابعادی مناسب برای استخر بادی کودک می باشد. این استخر بادی قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان می باشد و هیچ گونه خطری آنها را تهدید نخواهد کرد. با توجه به ابعاد این استخر بادی دارای ظرفیت 248 لیتر می باشد که ظرفیتی مناسب برای استخر بادی است. ابعاد این محصول به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید و از آن در محیط های مختلف نظیر، حیاط، پشت بام، بالکن، داخل خانه، حمام نیز استفاده کنید. از این محصول می توانید به عنوان استخر بادی توپ و یا وان بادی حمام نیز استفاده کنید. 


متریال و جنس بدنه استخر بادی کودکانه intex 59469

اینتکس در ساخت این محصول از متریال درجه یک استفاده کرده است تا دوام و ماندگاری بالایی را داشته باشد. در ساخت این استخر بادی کودک از پی وی سی وینیل استفاده شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی وینیل استفاده شده در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار، تابش نور خورشید، دمای آب و همچنین آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. پی وی سی استفاده در ساخت این استخر بادی کودکانه ضد بو و ضد حساسیت است و هیچ گونه آسیبی به کودک شما در زمان استفاده نخواهد زد. گفتنی است که این پی وی سی تنها در صورت برخورد شی تیز مورد آسیب قرار میگیرد.


باد کردن و اقلام همراه استخر بادی کودک اینتکس مدل 59469

برای باد کردن استخر بادی به پمپ باد محصول بادی نیاز دارید. این پمپ باد ها دارای نازل باد کردن مخصوص هستند که تنها با استفاده از این می توانید محصولات بادی را باد کنید. شایان ذکر است که پمپ باد های مختلفی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که مدل دستی و پدالی مناسب ترین محصول برای شما می باشد. لازم بذکر است که با خرید پمپ باد پدالی و برقی می توانید باد استخر بادی را تخلیه و وکیوم کنید. در بسته بندی این محصول بادی یک عدد حلقه شنا و یک عدد توپ بادی نیز قرار گرفته شده است که یک مزیت برای استخر بادی محسوب می شود که از این دو محصول نیز می توانید به صورت جداگانه نیز استفاده کنید. حلقه شنا و توپ بادی که در بسته بندی این استخر بادی توپ و حلقه قرار گرفته شده است طراحی برگرفته شده از خود استخر دارد و متریال به کار رفته در ساخت آن نیز مانند استخر بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است.


خرید استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 59469

برای خرید استخر بادی کودکانه اینتکس می توانید از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین بالاترین خدمات را در بین فروشگاه های لوازم بادی ارائه میدهد. لازم بذکر است که فروشگاه مستر اینتکس به تازگی مرکز تعمیرات محصولات بادی را نیز راه اندازی کرده است و تمامی محصولات این برند را تعمیرات میکند. شایان ذکر است که فروشگاه مستر اینتکس به سه روش حضوری، اینترنتی، تلفنی ثبت سفارش انجام میدهد و سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

قطر
132 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
ظرفیت آب
248 لیتر
وزن بسته بندی
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای توپ و حلقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...