استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57492

از {{model.count}}

intex 57492 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه اینتکس از سری استخر های مستطیلی شرکت intex می باشد که این استخر بادی بزرگ دارای بدنه ای از جنس وینیل است. این استخر بادی عمیق دارای ابعادی از جمله 262 × 175 × 56 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب محصول نیز 750 لیتر بوده و ارتفاع آن، استخر را در میان عمیق ترین استخر بادی ها در دنیا قرار داده است. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده خواهید کرد.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57492 یک استخر بادی مستطیلی شکل با طراحی بدنه بسیار زیبا می باشد که مناسب ترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان است. کودکان و نوجوانان می توانند به وسیله این محصول به همراه دوستان خود اوقات فراغت بسیار پر نشاطی را پشت سر بگذارند. این استخر بادی عمیق می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای برای بازیهای کم تحرک باشد و کودکان را به سرگرمی های پر تحرک و پر از نشاط تشویق بنماید. همچنین این محصول به دلیل ابعادی بزرگی که دارد، وسیله مناسبی برای تفریحات آبی بزرگسالان نیز می باشد.

از مزیت های این محصول می توان به قابل استفاده بودن آن به عنوان استخر توپ نیز اشاره نمود. استخر بادی بچه گانه اینتکس که جزو استخر بادی بزرگان محسوب می شود، توسط شرکت اینتکس در سال 2018 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. این محصول توانست با کیفیت بسیار بالای خود و طراحی بسیار زیبایی که داشت به یکی از استخر بادی های محبوب در دنیا تبدیل شود. ابعاد این استخر تشکیل شده است از طول: 262 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر. ظرفیت آب آن نیز 750 لیتر بوده و وزن آن 4.6 کیلوگرم است که وزنی بسیار سبک را در میان محصولات بادی داشته و به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

همانند سایر محصولات بادی اینتکس این استخر بادی مستطیلی نیز از PVC تولید شده است. PVC نام دیگر وینیل بوده که همانطور که می دانید این متریال یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تولید محصولات بادی می باشد. چرا که از دوام بالایی برخوردار بوده و وزن سبکی را دارا است. قسمت دیواره داخلی این استخر به رنگ نارنجی بوده، لبه آن به رنگ سفید و قسمت دیواره بیرونی استخر بادی نیز دارای طرح کارتونی می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی در مورد خرید استخر بادی و سایر محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
750 لیتر
وزن
4.6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...