استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57471

از {{model.count}}

intex 57471 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه اینتکس یک استخر بادی مربعی شکل بوده که مناسب برای استفاده کودکان و خردسالان می باشد. این استخر می تواند گزینه ای بسیار خوب برای تفریحات کودکان در فصل تابستان به شمار رود. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر بادی کودک را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57471 یکی از زیبا ترین و جدید ترین استخر بادی های تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار جهانی عرضه شد و شرکت مستر اینتکس توانست تا به محض ورود این محصول به بازار آن را برای شما مشتریان عزیز موجود بنماید. این محصول یک وسیله بسیار عالی برای بازی و نشاط کودکان می باشد که از آن می توان درون حیاط، پشت بام منزل و یا بالکن استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که به دلیل ابعاد مناسبی که این استخر بادی دارا می باشد می توان در فصل های سرد نیز از آن درون اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز بهره برد. همانطور که در تصویر پیداست ساختار این استخر بادی بچگانه اینتکس به صورت مربعی شکل بوده و رنگ اصلی زمینه آن به رنگ سفید می باشد که دارای طرح موجودات دریایی بوده و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

جنس بدنه ی این استخر بادی بچگانه اینتکس همانند سایر استخر بادی ها تولید شده از وینیل می باشد که از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم آفتاب و همچنین انواع دمای آب برخوردار می باشد. دیواره این محصول از استحکام بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند فشار ناشی از آب درون استخر را تحمل کند. ابعاد این محصول ساخته شده از طول: 159 سانتی متر، عرض: 159 سانتی متر و ارتفاع: 50 سانتی متر است. این استخر تنها استخر بادی 1.5 متری ای می باشد که از ارتفاع بالایی برخوردار است. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57471، استخر بادی یک محصول تفریحی برای کودکان می باشد که در چندسال گذشته در بین کودکان محبوبیت بالایی را کسب کرده است و توانسته نظر کودکان را نسبت به خودش جلب کند و از همین رو با افزایش فروش و محبوبیت این کالا در بین کودکان شرکت های تولیدکننده محصولات بادی نظیر اینتکس و بست وی که هر دو از تولیدکنندگان قدرتمند در این زمینه هستند، طراحی های جدید و به روزی را روانه بازار کردند تا بتوانند سهم فروش خود در بازار را افزایش دهند. این استخر بادی ساخت برند اینتکس می باشد که دارای طراحی بسیار خاص می باشد و در ساخت آن از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند که در ادامه قصد داریم تا به صورت دقیق تر این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانید خریدی مطمئن تر داشته باشید.


طراحی و ساخت استخر بادی اینتکس مدل 57471

می توان این استخر بادی را به عنوان یکی از زیباترین استخر بادی های موجود در بازار عنوان کرد، طراحی این استخر بادی دارای ظاهری زیبا و چشم نواز است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب می کند، بدنه این استخر بادی طرح اقیانوس را دارد که در آن از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. ساختار کلی این محصول به صورت مربعی می باشد که این ساختار در بین استخر بادی ها متمایز است زیرا اکثر آنها دارای طراحی گرد و یا مستطیلی دارند، این ساختار به شما کمک می کند تا بتوانید از این محصول در خانه و یا حمام نیز استفاده کنید. بدنه این استخر بادی دارای سه لایه باد شو است که هر کدام از این لایه ها به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند که یک مزیت برای آن محسوب می شود. ک


متریال و جنس بدنه استخر بادی مربعی اینتکس مدل 57471

اینتکس در ساخت این استخر بادی از پی وی سی وینیل استفاده کرده است که این متریال دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشد. شایان ذکر است که این پی وی سی کاملا ضد و حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه آسیبی به کودک شما نمی رساند.گفتنی است که تنها خطری که برای استخر بادی می باشد برخورد و اصابت شی تیز و یا حرارت مستقیم می باشد، در غیر این صورت این محصول دارای مقاومت بالا در برابر فشار، دمای آب و تابش نور خورشید از خودش نشان می دهد. البته در صورت آسیب دیدن پی وی سی این محصول کاملا قابل تعمیر و استفاده مجدد است. بهتر است در هنگام استفاده برای زیر استخر بادی از تاتامی یا زیرانداز استفاده شود و یا می توانید قبل از استفاده و باد کردن آن زمین مورد نظر را کامل بشویید تا شی تیز بر روی زمین نباشد و به محصول شما آسیب برساند.


ابعاد استخر بادی اکواریومی اینتکس مدل 57471

ابعاد این استخر بادی ساخت برند اینتکس برابر است با 159 سانتی متر به طول، 159 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 می باشد که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد و از این محصول می توانید در حیاط، پشت بام و بالکن استفاده کنید. شایان ذکر است که وزن این محصول نیز برابر با 2600 گرم است که امکان جا به جایی آن بسیار راحت می باشد. با توجه به ابعاد این محصول ظرفیت 350 لیتر می باشد که ظرفیتی مناسب برای این محصول می باشد، برای تخلیه آب داخل این استخر بادی اینتکس در کف استخر بادی مدل 57471 یک عدد دریچه تخلیه قرار داده است که از این طریق آب داخل استخر به صورت کامل تخلیه می شود. ابعاد استخر بادی یک موضوع بسیار مهم می باشد که در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید، زیرا با توجه به این موضوع و در نظر گرفتن فضای خالی خود می توانید بهترین خرید استخر بادی را تجربه کنید. 


خرید استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57471

برای خرید استخر بادی کودک می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام بعمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا بفروش می رساند. شایان ذکر است که مستر اینتکس نمایندگی فروش انواع محصولات بادی می باشد و همچنین مرکز تعمیرات محصولات بادی در این مجموعه فعال می باشد. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس محصولات خود را به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی بفروش می رساند و سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. با خرید استخر بادی می توانید اوقات خوشی را برای خود یا فرزندتان رقم بزنید و در فصل تابستان از این محصول برای آب تنی و یا در فصل زمستان به عنوان استخر توپ یا وان بادی استفاده کنید.

قطر
159 سانتی متر
ارتفاع
159 سانتی متر
ظرفیت آب
350 لیتر
وزن بسته بندی
2.6 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...