استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس با قطر 114 مدل 57412

از {{model.count}}

intex 57412 kids inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه اینتکس با کد 57412 از سری استخر بادی های گرد شرکت اینتکس بوده که دارای کف بادشو و ابعاد مناسبی می باشد. این استخر بادی با قیمتی مناسب و ارسال رایگان در فروشگاه مستر اینتکس موجود بوده و شما می توانید اطلاعات مربوط به آن را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس با قطر 114 مدل 57412 یک گزینه ی خوب به عنوان هدیه برای کودکان و نوجوانان محسوب می شود که به وسیله آن می توانند در فصل تابستان اوقات فراغتی خوش و نشاط آور را سپری کنند. این استخر بادی از سری تولیدات محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که سالیان سال است تولید و در بازار جهانی عرضه می شود. فروش فوق العاده و کیفیت بالای این محصول باعث شده است تا استخر بادی گرد اینتکس به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید.

فرم کلی این محصول به شکل دایره بوده که دارای دیواره های رنگی می باشد. این دیواره ها نیز همانند استخر بادی اینتکس مدل 57422 به صورت رینگی سه طبقه بوده و قسمت کف استخر نیز به صورت باد شو طراحی شده است. این محصول قابل استفاده درون حیاط، بالکن و همچنین پشت بام می باشد. لازم به ذکر است که به دلیل ابعاد مناسبی که این محصول دارا است می توان از آن در فصول سرد سال درون اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز بهره مند شد.

ابعادی که این استخر بادی بچه گانه اینتکس دارا می باشد تشکیل شده از قطر 114 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر است. ارتفاع این محصول مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد. چرا که عمق آب کمتری داشته و از ایمنی بالایی نیز برخوردار است و هیچگونه خطری کودکان را در هنگام آبتنی درون استخر تهدید نخواهد کرد. شما می توانید این استخر بادی اینتکس را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

قطر
114 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
136 لیتر
وزن بسته بندی
1 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...