استخر بادی

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 91047

از {{model.count}}

bestway inflatable pool model 91407

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی دخترانه بست وی با طرح پرنسس مدل 91047، استخر بادی زیبا مناسب برای استفاده کودکان الخصوص دختران می باشد طراحی این استخر بادی برگرفته شده از شخصیت های کارتنی دیزنی می باشد که نظر بسیاری از کودکان را نسبت به خودش جلب میکند برای خرید استخر بادی بست وی از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 91047 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط بست وی می باشد که طراحی آن توسط دیزنی صورت گرفته است، شرکت های تولید کننده محصولات بادی نظیر بست وی و اینتکس یک سری محصولات خود را با طراحی های خاص دیزنی را تولید کرده اند تا بتوانند نظر کودکان را نسبت به خودشان جلب کنند. طراحی این استخر بادی برگرفته شده از شخصیت پرنسس دیزنی می باشد که این طراحی به راحتی نظر دختران و کودکان را نسبت به خودش جلب می کند. با خرید استخر بادی می توانید ساعات خوشی را برای کودکتان فراهم کنید و بتوانید در فصول گرم تفریحی شاد و مهیجی برای کودکتان فراهم کنید. 

استخر بادی دخترانه بست وی از سه رینگ ساخته شده است که این رینگ های بادی هر کدام به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند. جنس بدنه ی این استخر بادی بست وی دیزنی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. در برابر فشار و دمای آب مقاومت بسیار خوبی نسبت به خودش نشان میدهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد. برای باد کردن این استخر بادی می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید و محصول خود را باد کرده و استفاده کنید.

ابعاد این استخر بادی برابر است با 122 سانتی متر به قطر، 25 سانتی متر به ارتفاع می باشد که ابعادی مناسب برای استفاده در داخل منزل می باشد شایان ذکر است که از این استخر به عنوان استخر توپ بادی و یا وان حمام نیز می توانید استفاده کنید. با توجه به ابعاد این استخر بادی ظرفیتی برابر با 140 لیتر دارد، وزن بسته بندی این استخر بادی برابر با 828 گرم می باشد. برای خرید استخر بادی و یا استعلام قیمت استخر بادی بچه گانه می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
140 لیتر
وزن
0.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...