استخر بادی

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 53050

از {{model.count}}

bestway 53050 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه بست وی طرح گاو یک استخر بادی 2 متری با ساختار مربعی می باشد که دارای آبپاش بوده و می تواند هدیه ای جذاب برای کودکان به شمار رود. این محصول دارای رنگ بدنه و طراحی بسیار جذابی نیز بوده و بدنه آن از وینیل تولید شده است. در ادامه مطلب می توانید مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 53050 یکی از خاص ترین استخر بادی های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که به تازگی تولید و در تمامی بازار های محصولات بادی در سر تا سر جهان عرضه شده است. استخر یک وسیله بسیار مفید برای تفریحات کودکان بوده که آن ها می وانند به وسیله آن به همراه دوستان خود مشغول به تفریحات آبی پر نشاط شوند. همچنین استخر بادی می تواند گزینه ای مناسب و جایگزینی بسیار مفید برای بازی های کم تحرک رایانه ای بوده و کودکان را به تفریحات پر تحرک تشویق کند. 

ساختار کلی این محصول به شکل مربعی شکل بوده و در قسمت هایی از دیواره آن انحنایی نیز وجود دارد. قسمت داخلی استخر به رنگ آبی، لبه استخر به رنگ سفید و دیواره آن ترکیبی از رنگ های زرشکی و قرمز است. در یک گوشه از این محصول یک عدد عروسک بادی با طرح گاو قرار داده شده است که این عروسک از یک فواره آب برخوردار می باشد. جنس بدنه استخر بادی کودک بست وی همچون دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. وینیل مرغوب ترین متریال و مواد اولیه ای می باشد که از آن کلیه شرکت های تولید کننده محصولت بادی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. چرا که ضد حساسیت بوده و از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در قسمت کف این محصول یک عدد دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده است که با وجود ان شما می توانید بدون هیچ دردسری آب درون استخر را در هنگام نیاز تخلیه نمایید. ابعاد این استخر کودک تشکیل شده از طول و عرض 201 سانتی متر و ارتفاع: 91 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 316 لیتر بوده و وزن استخر در حالت بسته بندی 3.3 کیلوگرم است که وزنی بسیار سبک را داشته و با توجه به ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد به افراد امکان جابجایی و حمل آسان آن را می دهد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
201 سانتی متر
عرض
201 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
ظرفیت آب
316 لیتر
وزن
3.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...